محمدرضا میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ١٩ در استان، هزار و یک نفر از هم استانی‌ها به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند و ۱۰۴ نفر جان باختند همچنین هزار و ۲۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شده‌اند.

وی بیان کرد: ۴۷۹ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ۲۱۴ مورد در میبد، ۲۰۹ مورد در اردکان و ۲۶ مورد در ابرکوه به ثبت رسیده است.

میرجلیلی ادامه داد: ۱۵ مورد ابتلای قطعی در بهاباد، ۱۵ مورد در مهریز، دو مورد در خاتم، ۲۴ مورد در بافق، هفت مورد در اشکذر و ۱۰ مورد در تفت گزارش شده است.

وی با اشاره به بستری ۶۴۲ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان از ابتدای سال جدید خاطرنشان کرد: ۶۰۸ نفر از بیماران بستری بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر ۳۹۷ نفر در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به تعطیلی اصناف غیرضروری و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تاکید کرد: هم استانی‌ها از برگزاری دورهمی های خانوادگی و تردد غیرضروری در سطح شهر جدا خودداری کرده و برای قطع زنجیره ابتلاء به کرونا ویروس در خانه بمانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.