دکتر هومن قصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روند درمان تمام این بیماران به صورت قطعی پایان پذیرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری تاکنون ۷۳۷ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند، اضافه کرد: این تعداد شامل افراد مشکوک، بیمار و ترخیص یافته است و تعداد بستری شدگان در حال حاضر در استان ۱۳۱ نفر است.

قصری با بیان اینکه تا امروز ۲۱۵ مورد مثبت ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است، افزود: ۲۵ نفر هم از بیماران مبتلا به کرونا در شهرهای مختلف استان جان باختها که سقز بیشترین تعداد را دارد.

وی درباره وضعیت بیماران بستری در مراکز درمانی استان هم گفت: سقز، سنندج و بانه بیشترین آمار بستری شدگان را دارند.

از ظهر پنجشنبه ۲۹ اسفند تا ظهر جمعه اول فروردین، ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شدند و تعداد بیماران از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به ۲۱۵ نفر رسید.

تاکنون ۶۰۸ نمونه از افراد مشکوک به کرونا گرفته شده که ۲۱۵ نمونه مثبت و ۳۳۹ نمونه هم منفی بوده و جواب آزمایش ۵۴ نفر نیز هنوز مشخص نشده است.

آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان به تفکیک شهرستان‌ها شامل سقز ۸۱ نفر، بانه ۴۶ نفر، سنندج ۳۵ نفر،  کامیاران ۹ نفر، قروه ۱۳ نفر، مریوان ۶ نفر، دیواندره هشت نفر، بیجار ۱۴ نفر، دهگلان ۲ نفر و سروآباد یک نفر است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون ۲۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند که چهار نفر از این بیماران در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع فوتی ها اضافه شدند.

از کل فوت شدگان ناشی از ابتلای به ویروس کرونا ۱۲ نفر در شهرستان سقز، سه نفر سنندج، سه نفر قروه، چهار نفر بانه، یک نفر در مریوان و ۲ نفر در بیجار بستری بودند.

از ظهر دیروز تا امروز، یک هزار و ۲۳۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به ۱۹ هزار و ۶۴۴ نفر رسید.
۶ هزار و ۷۴۵ نفر از بیماران مبتلا بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.
با جان باختن ۱۴۹ نفر از بیماران در شبانه روز گذشته، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به یک هزار و ۴۳۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.