بهروز شهابی زاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: البته این مساله را بارها گفته‌ و منعکس کردم اما مصوب نشد؛ این تصمیم باید در استان گرفته شود و اگر ابلاغ شود اجرا می‌کنیم.
وی اضافه کرد: اگر معدن چادرملو تعطیل می‌شد مسلما چرخه فولاد منطقه و خیلی از استان‌ها تعطیل و مواد اولیه به آن‌ها نمی‌رسید.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از بزرگترین شرکت‌های تولید سنگ آهن کشور است که از سال گذشته با بهره برداری از واحدهای فولادی توانست زنجیره تولید را از سنگ آهن تا محصولات نهایی تکمیل کند.
این شرکت از پیشگامان بومی سازی و استفاده از فناوری های روز در ساخت قطعات صنعتی است و بر اساس اهداف و برنامه ریزی های پیش بینی شده در زمینه کاهش وابستگی به خارج از کشور گام های اساسی برداشته است.

فرماندار اردکان با بیان اینکه محدودیت‌های سراسری ابلاغی که از فردا( جمعه) هشتم فروردین در این شهرستان اعمال می‌شود شامل فقط افراد بومی ساکن هر شهر در این شهرستان است که مجاز به ورود هستند و ورود افراد غیرساکن ممنوع است.

به گفته شهابی زاد افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه‌نامه خودرو شناسایی می‌شوند.

شهابی زاد اظهارداشت: خروج افراد غیرساکن و مسافران حاضر در اردکان برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع و بلکه تسریع می‌شود این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را نداشته و از کنار گذرها عبور می کنند.

وی با بیان اینکه تمامی، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، مراکز تفریحی، استخرها و غیره که محل تجمع افراد هستند در همه شهرها و روستاهای شهرستان تعطیل است یادآور شد: تعطیلی اصناف و مشاغل غیرضروری اردکان تا اطلاع ثانوی تمدید می‌شود، درصورت تغییر در ضعیت فعالیت اصناف بنا به ضرورت، اطلاع‌رسانی لازم صورت می گیرد.

فرماندار اردکان بیان داشت: تمامی اداره های دولتی شهرستان براساس بخشنامه صادره از سوی معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور حداکثر با یک‌سوم نیرو  و به‌صورت شیفت‌بندی خدمت‌رسانی می‌کنند.

شهابی زاد با بیان اینکه تردد همه خودروهای امدادی و درمانی، پلیس، حمل بار، کالاها، مایحتاج مردم، سوخت و غیره همچنان ادامه دارد و مشمول ممنوعیت‌های اعلام‌شده در تردد نخواهد بود افزود: ممنوعیت‌ها شامل کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل سکونت آن‌ها با محل کارشان در یک نقطه قرار ندارد، نمی‌شود و تیم‌های مستقر نسبت به صدور مجوز تردد این دسته از کارمندان اقدام می‌ کند.

به گفته وی  خودروهای افراد متخلف به‌ مدت یک ماه توقیف می‌شود،جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و پلمب واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی سازمان تعزیزات حکومتی به مدت یک ماه، در دستور کار قرار دارد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.