سید مصطفی فاطمی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نظارت بر فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز در ایام نوروز رو به افزایش است و این کار با همکاری مردم ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگر خانه های مسافر دارای مجوز برخلاف مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان و ۱۰ شهرستان نیز عمل کند بدون شک پلمب می‌شود.

این مسوول صنعت گردشگری استان اظهار کرد: با هدف حفظ سلامت جامعه، مردم در صورت مشاهده فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز آن را به شماره ۳۶۲۰۲۷۷۷ یا با مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات اطلاع دهند.

فاطمی گفت: بازدیدها در قالب گشت‌های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی به طور مستمر انجام می‌شود.

تاکنون ۸۰۰ نفر در یزد به ویروس کرونا مبتلا شدند. 

همچنین به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ١٤٦ نفر از نیروهای بهداشتی و درمانی دانشگاه به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ١٠ تن از نیروهای بهداشتی و هفت نفر از پرستاران به طور قطعی به بیماری مبتلا هستند.

به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه ، دکتر محمدرضا میرجلیلی افزود: بر اساس سی. تی. اسکن های انجام شده از مجموع این افراد، ١٠ تن پزشک، ١٠٢ نفر پرستاران و ٩ تن از دانشجویان پزشکی مشکوک به کرونا هستند و در خانه های خود تحت قرنطینه و درمان قرار دارند.

وی اظهارکرد: یک نفر از کارشناسان آزمایشگاه، سه نفر از کارشناسان رادیولوژی و چهار نفر از نیروهای پشتیبانی درمان نیز مبتلا  شدند.

میرجلیلی با اشاره به اینکه درگیری کادر درمانی با این ویروس، به دلیل مواجهه زیاد آنها با بیماران اتفاق می‌افتد، نه به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی، تصریح کرد: پزشکان و پرستاران همچنان در حال ارائه خدمت هستند و برخی از آنها که توانمندی خوبی دارند ،کمی استراحت می کنند و مجددا برای خدمت‌دهی به بیماران در بیمارستان مشغول کار می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.