سرهنگ "رضا زارع" روز چهارشنبه به ایرنا گفت: برخی از مسیرهای استان برای مصون ماندن از شر کرونا و عدم ورود و خروج مسافران، مسدود شده که متاسفانه برخی رانندگان خودسر و متخلف، با باز کردن این مسیرها از آنها عبور می‌کنند.

وی اظهار داشت: رانندگانی که با باز کردن مسیرها قصد عبور غیرمجاز از آنها را داشته باشند به مراجع قضایی معرفی و خودرو آنها هم ۶ ماه در پارکینگ پلیس نگهداری خواهد شد.

به گفته وی تاکنون چندین خودرو که سعی داشتند با باز کردن خاکریزها از مسیرهای عبوری رد شوند توقیف و با رانندگان نیز برخورد قانونی شده است.

سرهنگ زارع اضافه کرد: تمام ورودیهای فرعی در مسیر کمربندی از پل الغدیر زارچ تا میدان ورودی جاده بافق، مسدود است و هیچ راننده ای حق ورود به این مسیرها را ندارد؛ همچنین مسیر ورودی به تفت نیز بجز یک مسیر، مسدود است و هیچ خودروی حق ورود ندارد.

وی تاکید کرد: احتمال بسته شدن خروجی های مسیرهای تفت و مهریز نیز طی چند روز آینده وجود دارد.

رییس پلیس راهور استان یزد یادآور شد: گشت های انتظامی به صورت نامحسوس  در این مسیرها در حال تردد هستند و با خودروهای متخلف برخورد قانونی می کنند.

توقیف خودرهایی که در جهت خلاف، حرکت می‌کنند

سرهنگ زارع همچنین به رانندگانی که برای رد شدن از برخی مسیرها، در جهت خلاف عبور می کنند هشدار داد که خودرو آنها توقیف خواهد شد.

به گفته وی بلوار فقیه خراسانی از جمله این مسیرهاست که برخی خودروها طی چند روز گذشته در جهت خلاف آن حرکت می کردند که با رانندگان خاطی برخورد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.