ناصر تقی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا در اولین روز کاری بعد از تعطیلات نوروزی افزود: در ایام فراگیر شدن ویروس کرونا، مدیران و کارکنان چادرملو در همه واحدها بدون وقفه با رعایت تمامی نکات بهداشتی و تحت نظارت کامل به فعالیت ادامه دادند و امسال نیز تمامی توان و همت این شرکت برای تداوم گردش چرخ‌های عظیم تولید در صنعت فولاد کشور به کار گرفته می‌شود تا ضمن تامین نیاز داخل به این کالای استراتیژیک، با صادرات مازاد تولید علاوه بر ارز آوری، سهمی در افزایش توان اقتصادی کشور داشته باشیم.

وی با تأکید برضرورت عمل به همه دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در مجتمع های صنعتی و معدنی چادرملو تصریح کرد: خطوط تولید این شرکت با تمام ظرفیت همچنان به فعالیت های ادامه می دهد زیرا  کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند افزایش توان اقتصادی است و همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب در پیام نوروزی بر جهش تولید تاکید کردند، تعطیلی واحدهای تولیدی جایز نیست و باید در عرصه اقتصادی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

تقی‌زاده با تقدیر از اقدامات پیشگیرانه کارکنان واحد HSE  چادرملو در مجتمع های صنعتی و معدنی و تعمیم این اقدامات در قالب اکیپ های مجهز مقابله با ویروس کرونا در شهرهای عقدا و اردکان افزود: شرکت چادرملو از نخستین روزهای شیوع این بیماری علاوه بر ایمن سازی واحدهای معدنی و صنعتی و نظارت و کنترل سلامتی، بر حسب وظیفه اجتماعی با اعزام ده‌ها اکیپ بهداشتی به شهرهای عقدا و اردکان در زمینه ایمن سازی محیط های عمومی و نیز توزیع ملزومات بهداشتی در بین شهروندان اقدام کرده و همچنان این اقدامات تا رفع کامل این بیماری ادامه دارد.

تقی زاده  یادآوری کرد: در صورت بروز بیماری کرونا در بین هر یک از کارکنان و خانواده آنها تمامی هزینه های درمان از سوی شرکت پرداخت می شود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از بزرگترین شرکت‌های تولید سنگ آهن کشور است که از سال گذشته با بهره برداری از واحدهای فولادی توانست زنجیره تولید را از سنگ آهن تا محصولات نهایی تکمیل کند.
این شرکت از پیشگامان بومی سازی و استفاده از فناوری های روز در ساخت قطعات صنعتی است و بر اساس اهداف و برنامه ریزی های پیش بینی شده در زمینه کاهش وابستگی به خارج از کشور گام های اساسی برداشته است.
مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.