احمد ترحمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بحران شیوع بیماری کرونا در استان یزد جدی است و از هم‌وطنان در سراسر کشور می‌خواهم از سفر کردن به مقصد این استان جدا پرهیز کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط هیچ گونه خدماتی به مسافرین و گردشگران ارائه نمی‌شود.

جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: پیام مردم شهر میراث جهانی یزد به هم وطنان ایرانی این است که به مقصد یزد به این استان سفر نکنند و با سفر کردن به یزد به این بحران دامن نزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: استان یزد در سال ٩٩ آمادگی پذیرایی از هیچ مسافری را ندارد و همه اماکن تاریخی و گردشگری یزد تعطیل است.

ترحمی افزود: در نوروز امکان پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: امکان برپایی چادر نیز در هیچ نقطه از استان یزد وجود ندارد و با توجه به اینکه مردم استان در خانه خود مانده‌اند، از هموطنان می‌خواهم آنها نیز در خانه بمانند تا چرخه انتقال ویروس کرونا قطع شود.

ترحمی اظهار امیدواری کرد: پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا این کهن دیار با پوشیدن رخت سلامت بتواند میزبانی شایسته برای همه ایرانیان از سراسر کشور باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1386751
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.