جعفر رحمانی شمسی بدون اشاره به زمان قبلی که باید گزارش در موعد مقرر ارائه می شد، افزود : پیرو نامه سازمان اداری واستخدامی کشور موضوع درخواست های متعدد دستگاه‌های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها در خصوص تجدید نظر در زمان‌بندی ابلاغ شده ، زمان ارائه گزارش خودارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان تمدید شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزییزد، وی اظهار کرد : لازم است دستگاه‌های اجرایی ستادی برنامه ریزی خود را به نحوی انجام دهند که امکان انتقال گزارش خودارزیابی تا زمان یادشده به سامانه مدیریت عملکرد دولت فراهم شود.

ششم دیماه ۱۳۹۷،تعداد کارکنان نهادهای وابسته به دولت در یزد تا پایان سال ۱۳۹۶ در نماگری از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان اعلام شد و مجموع نیروهای استان به ‌استثنای دستگاه‌های انتظامی، نظامی ، امنیتی و قضایی ، ۴۳ هزار و ۳۹۴ نفر بود که از این تعداد ۲۶ هزار و ۲۶۶ نفر مرد و  بقیه زن هستند.
همچنین از این تعداد ۲۶ هزار و ۶۱۵ نفر رسمی ، پنج هزار و ۱۶۷ نفر پیمانی ، ۹۴ نفر کارگری دائم ، یک هزار و ۸۴۱ نفر کارگری موقت و مابقی سایر انواع استخدامی هاست.
بر این اساس کمترین تعداد نیروی انسانی در شرکت شهرک‌های کشاورزی با ۲ نفر و بیشترین تعداد در آموزش‌وپرورش با ۱۵هزار و ۵۷ نفر است.
تعداد نیروی انسانی بالای ۵۰۰ نفر به ترتیب مربوط به به اداره کل آموزش‌و پرورش ، دانشگاه علوم پزشکی ، مدیریت درمان تأمین اجتماعی ، مدیریت شعب بانک ملی ، دانشگاه یزد ، شرکت گاز ، سازمان جهاد کشاورزی، استانداری، سازمان زندان‌ها ، شهرداری یزد و سازمان تأمین اجتماعی است.
تعداد نهادها با ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر شامل برق منطقه‌ای، امور مالیاتی ، راه‌آهن ، آب و فاضلاب شهری ، بهزیستی ، کمیته امداد ، مدیریت شعب بانک سپه ، شرکت توزیع برق، فنی و حرفه‌ای ، صدا و سیما ، دانشگاه پیام نور ، آب منطقه‌ای ، کل راهداری و حمل‌ونقل ، مدیریت شعب بانک کشاورزی و اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان است.
همچنین بیشترین اشتغال کارکنان شهرداری‌ها از یک هزار و ۴۷۶ نفر متعلق به شهرداری‌های یزد با ۵۳۸ نفر و اردکان با ۱۸۹ نفر و کمترین متعلق به شهرداری‌های ندوشن با ۱۴ تن و خضرآباد با پنج نفر است.
استان یزد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵  یک‌ میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت داشت که از این تعداد ۸۵ درصد در ۲۱ شهر  و ۱۵ درصد در روستاها ساکن هستند.

بر اساس آمار اعلام شده جمعیت شهری استان در این مدت با ۲ درصد افزایش به ۸۷ درصد رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.