ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان یزد به ۵۷ مورد رسید، اظهار داشت: آزمایش ۲۱۱ نمونه مشکوک به بیماری کرونا از استان یزد در نوبت اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود که امروز جواب ۱۱۰ مورد به معاونت بهداشتی یزد اعلام شد.

وی ادامه داد: بر این اساس تاکنون ۵۷ نفر از بیماران بستری در بیمارستان‌های مرجع استان یزد به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به محل سکونت بیماران کرونا مثبت تصریح کرد: ۲۸ بیمار یزدی، ۱۷ نفر اردکانی و ۹ نفر میبدی در بیمارستان‌های یزد بستری هستند.

وی ادامه داد: دو بیمار بافقی، یک نفر از همشهریان بهابادی و یک نفر از هموطنان رفسنجانی نیز در بیمارستان‌های یزد تحت درمان هستند.

سلمانی با اشاره به اینکه ۱۰ نفر از بیماران قربانی ویروس کرونا شدند، خاطر نشان کرد: شش مورد زن و چهار مورد مرد با گروه سنی ۶۲ الی ۸۷ سال، با بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و عروقی، دیابت، فشار خون، سرطان و مشکلات ریوی بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اعیاد پیش رو از مردم خواست تا اصول بهداشت فردی را رعایت کنند و از ترددهای غیرضروری در شهر و حضور در منزل بزرگترها بپرهیزند تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.