محمدعلی طالبی روز دوشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش‌خصوصی که در اتاق بازرگانی تشکیل شد افزود: همکاری و حمایت از این واحدها موجب انگیزه، رقابت سازنده و تسریع در امور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای خوش حساب یک رویکرد مهم محسوب می‌شود ادامه داد: یکی از مسائلی که جای انتقاد دارد تمرکز بسیاری از فعالیت‌ها بر حمایت از واحدهای بدحساب است.

این مسوول اظهار کرد: در بسیاری از موارد در خصوص واحدهای تولیدی و صنعتی  به اصلاح قوانین و آیین‌نامه‌ها نیاز است که  این موضوع باید به صورت جدی پیگیری شود. 

طالبی به اهمیت تولید و اشتغال با مشارکت بخش‌خصوصی و فعالان اقتصادی در استان تاکید کرد و تلاش و همت بیشتر همه عوامل را خواستار شد.

همچنین رییس اتاق بازرگانی استان یزد  گفت: تمام دستگاه‌های خدمات رسان شامل آب، برق، گاز، بانک‌ها، سازمان تامین‌اجتماعی و امور مالیاتی در شرایط شیوع کرونا خدمات مورد نیاز شهروندان و واحدهای صنعتی را ارائه دهند.

محمدرضا قمی به اهمیت رسیدگی به واحدهای تولیدی و صنعتی و حل مسائل آنها برای تولید و اشتغال بیشتر بر حسب نیاز در استان تاکید کرد.

بررسی راهکارهای افزایش مشوق‌های دولت برای واحدهای صنعتی خوش حساب و همراهی دستگاه‌های خدمات رسان استان با مردم و واحدهای صنعتی در خصوص شیوع ویروس کورونا از موضوعات این نشست بود.

شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی بر اساس ماده ۷۵ قانون برنامه توسعه و به‌منظور تبادل‌نظر دولت و بخش‌های خصوصی و تعاونی و تسهیل فعالیت‌های اقتصادی این بخش‌ها، بررسی و رفع موانع کسب‌وکار تشکیل می‌شود.

اتخاذ تصمیم مؤثر برای اقدامات لازم در چارچوب قوانین و مقررات موجود و ارائه پیشنهادها و راهکارهای اجرایی مناسب به مراجع ذی‌ربط از دیگر مسوولیت‌های آن است که برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.