محمدرضا علمدار روز شنبه در جلسه مسوولان استان افزود: تمام اقدام‌ها با همکاری بخش خصوصی برای تامین نیاز به ماسک و مواد عفونی کننده صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این خصوص تاکنون بر حسب نیاز، اقدام‌های موثر و مناسبی به عمل آمده و همچنان برای ارائه خدمات به مردم و رفع نیازها اقدام مناسب می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: تا پایان سال‌جاری کالای اساسی مورد نیاز از جمله ۱۴۰ تن گوشت قرمز، ۱۴۰ تن مرغ منجمد، ۴۰ تن برنج هندی و ۲۰۰ تن برنج پاکستانی و شکر در استان توزیع می‌شود.

علمدار تاکید کرد: میوه کافی برای شب عید نیز ذخیره سازی شده  و یک هزار تن پرتغال والنسیا و ۶۰۰ تن سیب زرد و قرمز برای استان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین در رصد میدانی در بازار مشخص شده، ارائه نکردن فاکتور، گرانفروشی و عدم درج قیمت عمده‌ترین تخلف فروشندگان است.

پیشنهاد می شود رییس صنعت، معدن و تجارت استان یزد سری به داروخانه ها بزنند و نبود ماسک و دیگر وسایل مصرفی در داروخانه ها و دیگر مراکز توزیع را به صورت حضوری، نظاره گر باشند.

در حال حاضر هیچ ماسک، ژل یا دستکشی در داروخانه ها یافت نمیشود و مردم در این زمینه انتقاد دارند اما اینکه چطور رییس صمت استان یزد از عدم کمبود این محصولات خبر می دهند سوالی است که باید خود ایشان پاسخگو باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.