مسعود شریعتی جمعه‌شب در حاشیه بازدید از هیات بازرسی مهریز در گفت و گو با ایرنا افزود: در بررسی وضعیت شعب و سرکشی به برخی حوزه‌های انتخابیه زیر پوشش تاکنون تخلفی گزارش نشده است .

وی ادامه داد: بازرسان با دقت بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت عالیه دارند و ماموریت‌های خود را برای تداوم برگزاری انتخابات تا پایان زمان رای‌گیری انجام می‌دهند که باید مردم از فرصت موجود برای رای دادن اقدام کنند.

عضو هیات بازرسی یزد تاکید کرد: پیشگیری از تخلف مهمترین وظیفه هیات بازرسی انتخابات است که با همکاری سایر تمام موارد با دقت در تمام شعب در حوزه انتخابیه استان انجام شده و مشکلی نیست 

شریعتی بیان داشت: پیشگیری از بروز تخلف در برگزاری انتخابات مهمترین وظیفه راهبردی است که هیات بازرسی انتخابات تا پایان روز رای گیری دنبال می‌نماید و همکاری همگان نیاز است .

وی گفت: به مردم اطمینان داده می‌شود براساس رسالتی که هیات بازرسی انتخابات بر دوش دارد تمام توان خود را بر برگزاری سالم انتخابات و حفظ حق الناس متمرکز خواهد کرد.

همزمان با سراسر کشور ساعت هشت امروز اخذ رای دستی در ۷۷۲ صندوق  در ۱۰ شهرستان استان یزد آغاز شد، ۷۲۲ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان واجد شرایط حق رای هستند.

در مهلت قانونی ۲۳۹ نفر، داوطلبی خود را برای رقابت در انتخابات مجلس اعلام کردند که شورای نگهبان صلاحیت ۱۴۷ نفر را تایید کرد و هم اکنون ۱۰۰ نفر در صحنه رقابت حضور دارند و بقیه از ادامه رقابت ها کناره گیری کردند.

یزدی ها از میان این افراد چهار نفر را برای مدت چهار سال به عنوان نماینده خود  در مجلس شورای اسلامی انتخاب می کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.