مردم در نخستین لحظه‌های رای گیری‌ در حالیکه شناسنامه و کارت ملی خود را در دست  و تعدادی از بانوان کودک خود را در آغوش داشتند در شعبه های اخذ را حضور یافتند تا با انتخاب نماینده مورد نظر در پیشرفت و توسعه کشور مشارکت کنند.

همچنین استاندار یزد در حاشیه بازدید از فرمانداری میبد و چند حوزه های اخذ رای گفت: حضور مردم در شعبه های اخذ رای همانند انتخابات گذشته مطلوب است و می توان به بیشترین مشارکت و حضور گسترده مردمی در این انتخابات امیدوار بود.

محمدعلی طالبی افزود: بازدید از ستاد انتخابات و سه شعبه اخذ رای در میبد نشان دهنده انجام همه امور و پیش بینی‌های لازم ، همکاری و تعامل میان همه دست اندرکاران انتخابات مجلس در این شهرستان است.

همچنین یک شهروند میبدی به نام سید عبدالرضا دهقانی فیروزآبادی به خبرنگار ایرنا گفت: با هدف تجدید پیمان با شهدا و پایبندی به خون آنها ، حفظ کیان کشور و اطاعت از مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کرد.

محمود دهقانی ۷۳ ساله هم گفت : حکومت اسلامی با  انتخابات معنی پیدا می‌کند و با این عقیده از ابتدای پیروزی انقلاب در همه انتخابات شرکت کرده است .

فاطمه عسکری متولد شهریور سال ۸۰ به عنوان رای اولی‌ها که برای اولین بار در انتخابات شرکت کرده بود، احساس خوشحالی می کرد، گفت: مهمترین خواسته خود را بهبود اوضاع اقتصادی بیان کرد.

همچنین فاطمه آقایی گفت: « امروز آمدم تا با رای خود از اسلام و ایران پاسداری کنم».

به گفته سید بهروز موسوی ندوشن معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رییس ستاد انتخابات میبد ، از ۶۱ هزار واجد شرایط حق رای در این شهرستان ۲ هزار و ۶۰۰ نفر رای اولی هستند.

وی اضافه کرد: آرای مردم به صورت دستی در ۷۶ شعبه اخذ رای که ۵۸ مورد ثابت و بقیه سیار است، جمع آوری می شود.

مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.