نسخه ای از پیام سردار سرتیپ محمد رضا فلاح‌زاده که روز پنجشنبه در اختیار خبرنگار ایرنا در ابرکوه قرار گرفت، آمده است:  بی شک حضور اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان در پای صندوق های رای، روح امام خمینی (ره) و شهیدان والا مقام خصوصا سپهبد شهید قاسم سلیمانی عزیز و همراهانش را شاد می کند.

وی با بیان اینکه به فرموده  امام خمینی(ره) مجلس در راس امور است، اظهارکرد: شرکت پررنگ در انتخابات تعیین سرنوشت خود و تجدید بیعت با رهبر عظیم الشان انقلاب را در پی داشته و باعث تشکیل مجلس قوی، قدرتمند و تصویب قوانینی که بتواند پیشرفت در تمام حوزه های تمدنی اعم از عرصه های آموزشی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اشتغال جوانان عزیز را  رقم  زند، می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس تصریح کرد: از امت اسلامی ایران از جمله استان یزد خصوصا همشهریان عزیزم که همه می دانند همیشه خادم و دعا گوی شما بوده و هستم و به این خدمت گزاری افتخار کرده و خواهم کرد، عاجزانه تقاضامندم که یکبار دیگر همگی از منزل، کارخانه، مزرعه و محل کار به پای صندوق‌های رای رفته و در انتخابات سرنوشت ساز روز جمعه شرکت کنید.

استاندار سابق یزد و فرمانده پیشین سپاه الغدیر این استان خاطرنشان کرد: حضور پرشور و شعور شما در انتخابات باعث حل بسیاری از گره ها و مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان می شود.

دوم اسفند  انتخابات مجلس در چهار حوزه انتخابیه یزد برگزار می‌شود و تعداد واجدان  شرایط حق رای در استان حدود ۷۲۲ هزار نفر اعلام شد و آرای مردم از طریق ۷۷۲ صندوق رای جمع آوری می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.