فاطمه دانش یزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نشست استاندار با مدیران کل زن استان  ، مشاوران بانوان در فرمانداری‌ها، اعضای زن عضو شورای اسلامی شهر و روستا و مشاورین امور بانوان فرمانداران ، برگزار جشن‌های مختلف در سطح شهرستان و  نشست با نمایندگان با دستگاه‌های اجرایی استان از جمله این برنامه‌ها است.

وی برگزاری همایش زنان و خانواده ، تجلیل از زنان موفق ، همایش آسیب های اجتماعی ، برپایی نمایشگاه توانمندی زنان روستایی ،  ، برگزاری جشن و مولودی خوانی ، جشنواره فرهنگی ورزشی ، برگزاری شب شعر مادرانه ،نصب المان شهری به عنوان میدان مادر بافق و افتتاح بخش ماماگرافی بیمارستان حضرت ولی عصر بافق از دیگر برنامه هفته یاد شده بیان کرد.

دانش یزدی اضافه کرد: برگزاری مراسم جشن برای سالمندان آسایشگاه ترنج در آزادشهر ، بازدید از آرامگاه بانو سیتی فاطمه و همسر استاد اشرف آهنگر ،دیدار با خانواده معظم شهداء ، دیدار با بانوان پیشکسوت فرهیخته ، مراسم جشن روز زن برای تکریم مادران و همسران شهداء از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گردهمایی بانوان کتابخوان و تقدیر از بانوان کتابخوان فعال ،برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ،برگزاری نشست کتابخوان ،نشست سبک زندگی اسلامی ،تجلیل از بانوان نمونه بسیجی و برگزاری یادواره شهدای زن استان را هم از برنامه های این هفته اعلام کرد.

دانش یزدی  به نقش ارزنده زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: تجربه نشان داده که هرکجا از ظرفیت‌های این قشر استفاده شده، توسعه و پیشرفت‌های بسیاری را در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شاهد بوده ایم.

از 26 بهمن  تا دوم اسفندماه هفته زن نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.