آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یزد با تبریک سالروز پیروزی انقلاب و تشکر از حضور پرصلابت آنها به دستاوردها و موفقیت های نظام در ۴۰ سال گذشته با وجود تحریم‌ها و تهدیدها ، افزود: امروز مردم ایران به خاطر حاکمیت دین در کشور به عزت و سعادت رسیدند ، باید با همه وجود برای حفظ آن، مردم و مسوولان صادقانه رسالت خود را تا تحقق کامل آرمان های امام امت با قوت و درایت ادامه دهند.

وی که در روز « حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل ها» سخن می گفت، با بیان اینکه عزتی که داریم ،مدیون ایثار شهیدان و مقاومت مردم ولایی و انقلابی است .ادامه داد: باید روحیه ایمان، فداکاری در راه دین و ارزش‌های الهی، صداقت ، ولایتمداری و حضور در صحنه‌های مختلف ادامه یابد، زیرا آنچه موجب قوام و تداوم انقلاب شده، استمرار راه امام راحل (ره) و اطاعت از مقام معظم رهبری است .

ربیس شورای فرهنگ  عمومی استان یزد تاکید کرد: نظام ما امروز به خاطر مقاومت و ایستادگی  مردم در سایه انقلاب به رغم تمام دشمنی‌ها با قدرت به راه عزت‌ خود ادامه می‌دهد و در دنیا و نزد ملت‌ها به عزت جهانی دست یافته است .

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اظهارداشت: مسوولان اجرایی وظیفه دارند همواره  قدردان این مردم فداکار باشند که خدمت به آنها و حل مسائل توفیقی است که نصیب هر فردی نمی‌شود و باید با افتخار خدمت را ادامه داد. 

ناصری یزدی همچنین یاد و خاطره شهدای مقاومت و شهید سلیمانی را گرامیداشت و گفت: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، این انسان تربیت شده دست امام و انقلاب بود که مقام معظم رهبری او را یک مکتب نامیدند.

مراسم راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده آحاد مردم ولایی و انقلابی استان یزد در ۹۰ نقطه شهری و روستایی در ۱۰ شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.