غلامعلی دهشیری عصر دوشنبه در آیین آغاز ساخت مجتمع شورای حل اختلاف ابرکوه که با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) افزود: مردم همیشه به ارزش‌های انقلاب، نظام و ولایت وفادار بوده و در لحظه های حساس این عشق و علاقه خود را به نمایش گذاشته اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سپهبد شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: شهید سلیمانی محور مقاومت بود، حیاتش مایه برکت برای نظام و خنثی کننده توطئه های آمریکا ورژیم صهیونیستی و شهادتش هم مایه افتخار و انسجام و وحدت بیشتر مردم و مسوولان شد.

دهشیری در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مردم با حضور در انتخابات اثبات خواهند کرد که نماینده ای در تراز انقلاب، انتخاب می کنند.

وی بیان کرد: با نشست هایی که درسطح استان صورت گرفته با وجود توطئه های دشمنان، تمهیدات لازم برای امنیت کامل برگزاری انتخابات  اندیشیده شده است.

رییس دادگستری شهرستان ابرکوه هم در این آیین گفت: مجتمع شورای حل اختلاف این شهرستان در زمینی به وسعت ۳۶۷ مترمربع که از سوی اکبر ارزانی از خیران این شهرستان اهداء شده، با زیربنای ۳۵۰ مترمربع در ۲ طبقه ساخته خواهد شد.

حجت الاسلام مجتبی رحمت زاده اظهارکرد: این مجتمع با هدف تکریم ارباب رجوع بنا بر تاکید رییس قوه قضاییه ساخته خواهد شد.

وی بابیان اینکه ابرکوه دارای ۱۳شعبه صلحی وحکمی است ادامه افزود: این مجتمع که بنام سپهبد شهید سلیمانی نام گذاری شده که با کمک خیران و بودجه دولتی و قوه قضاییه ساخته خواهد شد.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه نیز یادآور شد: با وجود جنگ اقتصادی و تحریم های ضالمانه دشمن، مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امید دشمن را به یاس مبدل خواهند کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.