این نمایشگاه با همکاری شرکت تعاونی بانوان کارآفرین و بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری میبد به صورت صفر تا صد به دست بانوان راه‌اندازی شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری میبد عصر روز شنبه در این ارتباط به ایرنا گفت: حوزه بسیج خدیجه کبری آمادگی همکاری با بانوان توانمند، در زمینه برگزاری کلاسهای آموزشی، عرضه محصولات و برپایی نمایشگاه های مشابه را دارد.

پروین امینیان در ادامه از همه کسانی که در برپایی نمایشگاه نقش داشتند تشکر کرد و افزود : امید است بانوان توانمند بیش از پیش مورد حمایت و همراهی قرار گیرند.

عضو شورای شهر میبد نیز گفت: بانوان شهرستان از جمله بانوان فعال در سطح استان هستند و به غیر از فعالیت در سازمان‌ها و کارخانجات با حضوری چشمگیر در عرصه های اجتماعی و اقتصادی توانسته اند نقش موثری در ایجاد اشتغال و درآمد زایی خانواده نیز داشته باشند .

انسیه فلاح گفت : این نمایشگاه با هدف معرفی خلاقیت ها و توانمندی های بانوان شهرستان و شکوفایی و جذب استعدادهای بیشتر در این زمینه برگزار گردیده‌است.

وی اظهار امیدواری کرد که شهروندان استقبال گرم و پرشوری از نمایشگاه داشته‌باشند تا شاهد "رونق تولید" هرچه بیشتر باشیم.

مسئول بسیج سازندگی حوزه خدیجه الکبری میبد هم گفت: این نمایشگاه با بیش از ۳۰ غرفه با ارائه محصولاتی نظیر کاربافی ، گلهای کریستال ، سفره هفت سین ، ترشیجات و... تا ۲۵ بهمن از ساعت ۴ تا ۹ شب دایر است.

شهناز کریمی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های بسیج سازندگی برگزاری نمایشگاه است ، افزود: بسیج سازندگی کمک به قشر ضعیف و آسیب دیده ، محرومیت زدایی ، کمک به خانواده های شهدا در نظافت منزل آنها ، برگزاری کلاس‌های آموزشی ، حمایت از بانوان کارآفرین و...را بر عهده دارد.

وی به ارائه وام قرض الحسنه در حوزه‌های گوناگون مشاغل خانگی بسته به نوع کسب و کار از طرف بسیج سازندگی اشاره کرد.

مدیر شرکت تعاونی بانوان میبد نیز گفت : حدود هشت نفر از کارآفرینان محصولاتی مانند دوخت سرویس آشپزخانه ، صنایع تبدیلی و تکمیلی نظیر سبزی خشک ، آبلیموی خانگی و ... را در این نمایشگاه ارائه داده‌اند.

طیبه السادات حضیرئی افزود: شرکت تعاونی بانوان کارآفرین از سال ۹۶ شروع به کار کرده و با دایر کردن نمایشگاه‌های عرضه محصولات ، برگزاری کلاسهای آموزشی و شرکت در نمایشگاه های استانی ، شرکت دادن اعضا در کلاسهای کسب و کار و راه اندازی صندوق قرض الحسنه سعی کرده از کارآفرینان و مشاغل خانگی حمایت کند و به نوعی کارآفرینی را توسعه دهد.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.   

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.