غلامعلی دهشیری در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی افزود: مردم از تبلیغات جناحی و گرایش‌های سیاسی گذشته‌اند و انتخاب مردم در انتخابات کارآمدی و توانمندی و داشتن برنامه و ایده‌های عملیاتی است.

وی تصریح کرد: همانگونه که گفتمان عدالت شکل گرفته در قوه قضائیه در مبارزه با فساد، امیدها را در دل مردم زنده کرد، بدون تردید در انتخابات نیز مردم به دنبال کسانی خواهند بود که برنامه داشته باشند و هدفشان خدمت به مردم و کشور باشد.

این مسوول قضایی ، تبلیغات نامزدها و شعارهای تبلیغاتی کاندیداها را بسیار مهم برشمرد و گفت: تحقق یک انتخابات خوب، سالم و باشکوه در گرو التزام به اخلاق و رعایت مر قانون است که مردم را به مشارکت حداکثری جلب خواهد کرد.

وی از برگزاری یک همایش ویژه جهت تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی خبر داد و ابراز داشت: در یک جلسه همایش با حضور همه کاندیداها و مسئولین ستادهای انتخاباتی و سایر اعضای نظارت و اجرای انتخابات همه مسائل قانونی مرتبط با انتخابات مطرح خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به سابقه درخشان یزد در برگزاری باشکوه انتخابات گذشته اظهار داشت: استان یزد همواره از استان‌های برتر کشور در رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی بوده است.

به گزارش شامگاه چهارشنبه روابط عمومی دادگستری یزد، وی به تائید صلاحیت ۶۶ درصدی نامزدهای انتخاباتی در استان اشاره کرد و گفت: فضای انتخاباتی استان برای یک رقابت سالم مهیا است و تائید ۶۶ درصدی نامزدهای حوزه‌های انتخاباتی موید همین موضوع است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفندماه امسال در کشور برگزار می شود و از ۱۰ شهرستان استان یزد چهار نفر در قالب چهار حوزه انتخابیه به مجلس راه می‌یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.