به گزارش خبرنگار مهر، فرنام خجسته فر، ظهر امروز در جلسه‌ای با مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد با بیان اینکه تیم‌های بازرسی مخاطرات و تهدیدهای ساختمان این مرکز، ساختمان‌ها را به لحاظ مقاومت و سایر شاخص‌ها در حوزه ساخت و ساز بررسی و شناسایی می‌کنند، خواستار اجرایی شدن طرح ارتقای سطح ایمنی ساختمان‌ها در سراسر کشور شد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود بافت تاریخی در شهر یزد بحث معاینات فنی ساختمان در این شهر و سایر شهرستان‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خجسته فر افزود: امیدواریم با همکاری اداره کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد بتوانیم تیم‌های بازرسی را در سطح استان در چهار حوزه برق، مکانیک، بازرسی سازه و شهرسازی اعزام کنیم.

مدیر ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور خاطرنشان کرد: هدف اصلی این است که تهدیدهایی که ساختمان‌های استان با آن روبرو هستند را شناسایی و رصد کنیم و با نسخه‌های فنی و راهبردی این خطرات را از ساختمان‌ها به ویژه ساختمانهای عمومی و دولتی در حال بهره برداری دور کنیم.

خجسته فر تاکید کرد: ما برنامه‌ای جامع داریم تا ظرفیت این ستاد را به ٣١ استان در کشور ارتقا دهیم و در کنار آن از موضوع اشتغال زایی در این حوزه نیز غافل نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.