به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، روز سه شنبه در جلسه کارگروه مقابله با تحریم با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی یزد که از تداوم تحریم‌ها دچار مشکل شده اند، اظهار داشت: اعمال تحریم‌های ظالمانه برای واحدهای تولیدی به ویژه فولاد باید به صورت جدی مدنظر متولیان و دست اندرکاران امر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: برای برون رفت از مشکلات واحدهایی که نقش اساسی در تولید و اشتغال دارند، باید اقدام جدی شود و باید در این زمینه دولت و بخش خصوصی تعامل داشته باشند.

طالبی بیان کرد: تأمین مواد اولیه واحدها، پیگیری و رفع مشکلات گمرکی و مسائل بانکی از جمله مواردی است که باید در دستور کار باشد و برای رفع آنها به اقدام لازم نیاز است.

استاندار یزد اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال که جزو برنامه‌های محوری دولت تدبیر و امید در سال رونق تولید است، برای جلب مشارکت بیشتر بخش خصوصی به همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط نیاز است.

وی ادامه داد: با رونق تولید و ایجاد اشتغال، شاهد تحول و توسعه پایدار در استان خواهیم بود و باید این مطلب راهبردی بیشتر جدی گرفته شود.

طالبی یادآور شد: باید شرایطی فراهم شود که صنعتگران و تولیدکنندگان بتوانند در برابر تحریم‌ها ایستادگی کنند و به کار تولید در شرایط سخت ادامه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1345010
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.