محمدعلی طالبی روز سه شنبه در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان مشارکت همگانی در برگزاری نمایشگاه کتاب استان را به صورت ویژه خواستار شد.

 وی با اشاره به بررسی و رفع نواقص نمایشگاه قبلی با هدف رفع دغدغه های مردم که بتوانند بهتر در نمایشگاه حضور پیدا کنند، بر حمایت از تجهیز کتابخانه‌های مدارس اعلام آمادگی کرد و یادآور شد: منابع مالی طرح را نیز دنبال می‌کنیم.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان از ۲۳ الی ۲۹ بهمن در محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برگزار می شود.

مجید جوادیان‌زاده از فعالیت ۲۶۰ غرفه در نمایشگاه خبر داد و از بخش کودک و نوجوان؛ به عنوان رویکرد اصلی نمایشگاه یاد کرد.

به گفته وی این نمایشگاه  همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر است و کتاب های عرضه شده با ۳۰ درصد تخفیف ارائه و ۶۰ عنوان برنامه جنبی نیز اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان ساخت: حذف ناشران کمک آموزشی و خارجی و افزایش سقف بن الکرونیکی خرید کتاب و برگزاری نمایشگاه مطبوعات محلی از دیگر برنامه‌های نمایشگاه است.

همچنین رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی یزد گفت: دعوت از نویسندگان به خصوص نویسندگان و متخصصان کودک و نوجوان و اجرای برنامه‌های جنبی بخشی از برنامه‌های این نهاد در نمایشگاه است و راه اندازی کتابخانه مرکزی یزد بعد از ربع قرن بلاتکلیفی نیز از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.