احمد ترحمی با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: لازم است در معرفی ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی به گفتمان نسل جدید توجه شود و آنچه مسلم است اینکه ترویج دستاوردهای انقلاب باید با برنامه‌های خلاقانه، ابتکاری و استفاده از ابزار هنر انجام شود.

وی ادامه داد: دغدغه همه ما حفظ ارزش‌های نظام و انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جدید است و همه نهادها و قوای سه گانه متعلق به نظام و از ارکان انقلاب هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: عده‌ای تصور می‌کنند که وقتی دولت را مورد هجمه قرار می‌دهند یک جریان سیاسی را هدف قرار داده‌اند اما نمی‌دانند مردم دولت، قوای دیگر و نهادهای امنیتی ‌و انتظامی همه را به عنوان کل نظام تلقی می‌کنند.

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، ترحمی جایگاه شورای اطلاع‌رسانی استان را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: این جایگاه باید ارتقا یابد و برای تحقق این مهم لازم است راهبردهای مشخصی در حوزه اطلاع‌رسانی استان داشته باشیم.

رییس شورای اطلاع رسانی استان ارتقای سرمایه های اجتماعی و آگاهی بخشی به مردم استان در راستای امید به آینده را از اهداف اصلی این شورا دانست و گفت: رسالت این شورا اطلاع رسانی فعالیت‌ها و تاکید بر فضاسازی موثر و مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری است.

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید و بیان کرد: همه فرمانداران و بخشداران برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و سالم آمادگی کامل دارند.

رییس ستاد انتخابات استان شعار این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را گام دوم انقلاب، قانونمداری، بی‌طرفی و انسجام ملی عنوان کرد و گفت: همه شرایط در استان فراهم شده است تا همه اقشار مردم به رغم شرایط به وجود آمده و موضوع رد صلاحیت‌ها و عدم احراز صلاحیت‌ها در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند و با حضور حداکثری انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.

در این نشست ‌مدیرکل روابط عمومی استانداری، دبیر و اعضای شورای اطلاع رسانی استان پیشنهادات و نظرات خود را برای ارائه راهکارهای عملی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس و اخلاق‌مدار کردن فضای رسانه‌ای استان مطرح کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.