محمود انصاری روز یکشنیه در گفت و گو با ایرنا از حضور تماشاگران به عنوان یار دوازدهم در میدان بازی یاد کرد و افزود: این امر نقش تعیین کننده‌ای در تقویت روحیه تیم و موفقیت بازیکنان دارد.

وی ادامه داد: هرچه به پایان لیگ و مراحل حساس رقابت‌ها نزدیکتر شویم به همراهی و حمایت بیشتر تماشاگران در ورزشگاه شهید نصیری یزد بیشتر احساس می‌شود.

سرپرست تیم شهید قندی اظهارداشت: از ابتدای فصل تاکنون شاهد همراهی مسوولان و تماشاگران بودیم، امیدواریم این روحیه نشاط و همدلی تداوم داشته باشد.

انصاری در خصوص مسابقه این تیم در مقابل کامیاران کردستان گفت: بدون محروم و مصدوم با آمادگی کامل و شناخت از حریف برای کسب پیروزی وارد زمین بازی می‌شویم.

تیم شهید قندی در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ امروز ( یکشنبه ) در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم اتحاد کامیاران است .          

شهید قندی  در گروه یک با شهرداری فومن، اتحاد کامیاران، شهرداری همدان، شهرداری آستارا ، نماینده بجنورد، پرسپولیس گناوه، اسپین قزوین،  اروند خرمشهر، فولادنوین اهواز ، مس نوین کرمان،  میلادمهر تهران، استقلال ملاثانی و  خیبر خرم‌آباد هم‌گروه است.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه بازی می‌کنند.

سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که این امر نقش مهمی در توسعه این رشته در شهرها و روستاهای یزد دارد.

استان یزد با ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده ، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.