«عباس ملازینلی» صبح امروز 26 دیماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور شهروندان یزدی در پویش «یه عالمه اتوبوس کم مسافر شهرمون»، اظهار کرد: شهروندان یزدی در این پویش با ارسال بیش از هزار مورد جمله کاربردی، عکس و نقاشی مشارکت بی‌نظیری را از خود نشان دادند.

وی با بیان این‌ که زمان مشارکت در این جشنواره ۲۰ دی‌ماه پایان یافته است، افزود: ارزیابی و جمع بندی مواردی نظرات شهروندان از سوی ستاد آموزش شهروندی سازمان  انجام شد و نظرات مردم با گرافیک‌های جذاب و مرتبط در شهر به نمایش در آمد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان این‌که هرچه استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر افزایش یابد، کیفیت ارایه خدمات نیز ارتقا می یابد، گفت: اصلی‌ترین دلایل استفاده نکردن از اتوبوس‌های شهری از نظر شهروندان، مجهز نبودن اتوبوس‌ها به سیستم گرمایشی و سرمایشی و زمانبندی نامنظم حضور در ایستگاه‌ها عنوان شده است.

وی در ادامه با بیان این‌که جمع بندی نظرات دریافتی به شهردار یزد و رییس سازمان حمل و نقل بار ارسال می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این پویش شناخت دغدغه‌های شهروندان در استفاده نکردن از اتوبوس‌های شهری بوده است که به نظر ما بخش زیادی از این هدف محقق شده است.

ملازینلی خاطرنشان کرد: ستاد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برنامه هایی را در خصوص آموزش شهروندان آغاز کرده که بخشی از آن در قالب جشنواره ایران ۵۴ و رابطه با موضوعات ترافیکی خواهد بود.

انتهای پیام

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.