محمود نوریان عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مبلغ به صورت کمک نقدی است .

شهرستان اردکان از لحاظ تنوع و ذخیره اندیس های معدنی در میان ۱۰ شهرستان استان یزد از مناطق غنی است.
مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در ۱۸۰ کیلومتری شمال شرقی شهر یزد در حاشیه کویر ساغند قرار دارد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

همچنین  استاندار یزد عصر دیروز( سه‌شنبه ) در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور اعضا تشکیل شد به عمق سیل اخیر در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: برای کمک به سیل‌زدگان باید همه دستگاه‌های اجرایی با جلب مشارکت‌های مردمی و تشکل‌های مردم نهاد( سمن ها) به یاری مردم این استان مرزی بشتابند زیرا آنها بیش از هر زمانی نیاز به همکاری و همیاری ما دارند.

محمدعلی طالبی افزود: جلب کمک‌های مردمی با محور جمعیت هلال احمر استان در اولویت قرار گیرد و سایر دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها به خصوص بسیج، کمیته امداد و سایر تشکل‌های مردمی یزد و شهرستان‌ها با همکاری و پیگیری فرمانداری‌ها وارد عرصه کار در کمک‌رسانی شوند.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: اساسی‌ترین نیاز مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان، آب معدنی ، پتو ، خشکبار و موادغذایی است که باید مردم نسبت به کمک و ارائه آن به این جمعیت اقدام کنند.

محسن حرازی‌زاده یزدی افزود: تمام نیروهای زیرپوشش این جمعیت در آماده‌باش کامل هستند و کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی آغاز شده است امیدواریم  همانند گذشته مردم نوعدوست استان در این خصوص مهم به یاری مردم سیل‌زده این استان مرزی بشتابند.

وی اظهار داشت: شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمام بانک‌ها برای جمع آوری کمک‌های نقدی مردمی پیش‌بینی شده که در این راستا چشم انتظار جلب همکاری و مشارکت همگان هستیم که بسیار ضروری است

بارندگی های روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه جاری در سیستان و بلوچستان سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و وارد آمدن خسارت زیادی به واحدهای مسکونی، زیرساخت‌ها و اراضی کشاورزی شهرستان‌های جنوبی استان بویژه چابهار، کنارک و نیکشهر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.