در این آیین یکی از کارشناسان مذهبی به توطئه‌های استکبارجهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته در ابعاد متعدد فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: راه برون‌رفت از مشکلات توجه به منویات مقام معظم رهبری و بصیرت است.

حجت‌الاسلام علی شعبان‌نژاد افزود: ایستادگی مردم و مسوولان بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری موجب خنثی‌شدن تمام اهداف کفرجهانی و ایادی داخلی و خارجی آنها می‌شود و باید روحیه انقلابی حفظ شود.

این کارشناس مذهبی اظهار داشت: شهدای جبهه مقاومت تا پای جان برای دفاع از دین و مکتب اسلام در برابر تکفیری‌ها و داعشی ها ایستادگی کردند و شکست آنها را رقم زدند و باید روحیه مقاومت و فرهنگ شهادت در جامعه و بین جوانان گسترش یابد.

شعبان‌نژاد تصریح کرد: جنگ روانی و فرهنگی دشمن در کنار اقتصادی به شکست می‌انجامد و راه آن فقط هوشیاری و بصیرت افزایی است که باید همه مردم بیش از گذشته در کنار مدیران اجرایی به آن عنایت خاص داشته باشند و لحظه‌ای دست از اصول بر ندارند.

وی اظهار داشت: خون شهید سلیمانی موجب اتحاد همه اقشار جامعه شد و باید این هدف مهم و روحیه همواره با قوت و قدرت تداوم داشته باشد و نیروهای انقلایی همواره حمایت همگان قرار گیرند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه تهران را به مقصد کی یف پایتخت اوکراین ترک کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سرنگون شد و همه مسافران آن جان باختند.

صبح روز شنبه ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.