حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی روز سه‌شنبه در جلسه کمیته ورزشی ستاد دهه فجر استان افزود: اجرای برنامه‌های متنوع سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه با بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی و حفظ وحدت حول محور ولایت‌فقیه یک ضرورت است. 

وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های دهه فجر باید با همکاری تمام بخش‌ها و مشارکت ورزشکاران و ورزش‌دوستان خیلی امیدبخش و با نشاط برگزار شود و  تمام اعضای کمیته با جدیت بیشتر در طراحی و اجرای فعالیت‌ها برای تبیین دستاوردهای مهم و افتخارات بخش ورزش و جوانان اقدام کنند.

این مسوول فرهنگی استان بیان داشت: در حوزه ورزش در ۴۰ سال گذشته اقدام‌های بسیار خوبی در تمام رشته‌ها انجام شده که تبیین و بازگو کردن آن برای مردم و به خصوص جوانان یک وظیفه است و موجب دمیدن روح امید و شکست توطئه‌های استکبارجهانی می شود.

فخرالدینی گفت:  دهه فجر یک فرصت مناسب است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل امروز به درستی تبیین شود،  بنابراین در سایه برنامه‌ریزی می‌توان در تحقق اهداف بیش از گذشته موفق بود.

وی  با تسلیت شهادت سردار سپاه اسلام شهید سلیمانی و جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه کرمان و سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران تاکید کرد: انقلاب یک نظام مردمی با هدایت حضرت امام (ره) به پیروزی رسید و باعث سقوط رژیم پهلوی شد و به انقلاب جهانی متصل می‌شود.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد به اهمیت بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تمام ورزشکاران در تمام رشته‌ها با برنامه‌های متنوع آماده اجرای اقدام‌های مورد نیاز و با نشاط هستند.

مسعود شریعتی افزود: بزرگداشت سالگرد انقلاب یک وظیفه بزرگ دینی، ملی و انقلابی است و جامعه ورزشکاران از مدت‌ها قبل برای انجام آن برنامه‌های مناسبی را آماده کرده اند که به تدریج در ایام  دهه فجر اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های ویژه دهه فجر در هیات‌های ورزشی به صورت خودجوش با مشارکت ورزشکاران و همراهی مسوولان برای تبیین اهداف نظام و نشان‌دادن خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است.

این مسوول ورزشی استان تاکید کرد: باید از فرصت پیروزی سالگرد انقلاب برای معرفی ثمره و برکت و نشان‌دادن دستاوردها بهره گرفت که این موضوع در صدر تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها در استان قرار دارد.

شریعتی گفت: دمیدن روح امید و اعتماد در فعالیت‌های متنوع فرهنگی ورزشی جزو وظایف اصلی تمام هیات‌هاست باید همواره برای تحقق اهداف نظام در حوزه ورزش جدی وارد عرصه تلاش شد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

           

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.