به گزارش ایرنا، افشین ملایی دشتی روز یکشنبه در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات ورزش های همگانی ایلام اظهار داشت: اصلی ترین رویکرد این فدراسیون افزایش نشاط اجتماعی بین اقشار مختلف جامعه و برخورد با معضل کم تحرکی و ورزش نکردن است.

 وی افزود: برنامه ریزی برای مقابله با کم تحرکی و ایجاد بستر لازم برای توسعه ورزش های همگانی اصلی ترین عامل در ایجاد نشاط و شادبی در جامعه است.

ملایی دشتکی یادآور شد: توجه به توسعه ورزش های همگانی و بازاریابی اجتماعی از مهمترین برنامه های هیات ورزش های همگانی در استان ها است و با مطالعه بر روی اقشار مختلف جامعه و نیازهای آن ها می توان در توسعه ورزش های همگانی گام برداشت.

سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی گفت: ۲۱ درصد دانش آموزان کشورز چاق شده، ۳۰ درصد جمعیت ایران چاق هستند و ۱۰ درصد نیز از بیماری دیابت رنج می برند که همه این مشکلات ناشی از کم تحرکی است.

وی با بیان اینکه مخاطب ورزش‌های همگانی عام و همه مردم هستند و انتظارات در این حوزه برای ارتقای این نوع ورزش بیشتر است، گفت: ورزش‌های همگانی نقش مهمی در سلامت، داشتن انرژی مثبت، خواب راحت و شادابی افراد دارند و باید برای گسترش بیشتر این نوع از ورزش‌ها تلاش کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست گفت: ورزش همگانی کمک شایانی به آرامش اجتماعی و یکپارچگی مردم برای زندگی بهتر در جامعه ایفا می کند.

بهروز حیدرزاده با بیان اینکه ورزش های همگانی با هدف ایجاد امکانات و بستر مناسب به منظور ایجاد نشاط و شادابی در مردم تشکیل شده، گفت: با توسعه ورزش همگانی با شعار ورزش برای همه، سعی کنیم این فرهنگ را با توجه به سلیقه و علاقه مردم، هر کس، هرکجا، هر با هر بودجه بتواند انجام دهد و مردم با کمترین امکانات و هزینه به سمت ورزش روی آورند.

وی افزود: ما باید در توسعه ورزش های همگانی تلاش کنیم زیرا این استان در رشته های ورزشی استعدادهای خوبی دارد که قطعا با سیاست هایی که رئیس جدید و همکاران شان در ورزش ها همگانی دارند می تواند موفق باشند.  

حیدرزاده تاکید کرد: استان ایلام و شهرستان های آن دارای ظرفیت های خوبی هستند و این امر می تواند پایه خوبی برای توسعه و رشد این ورزش شود لذا در صورت برنامه ریزی رئیس جدید این هیات افق روشنی را برای این ورزش پیش بینی می کنیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات هیات ورزش های همگانی ایلام با حضور سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، روسای هیات های شهرستان ها و برخی چهره های ورزشی رشته های مختلف در فرهنگسرای جوان ایلام برگزار شد.

سعید خسروی نژاد با کسب ۱۵ رای از ۱۵ رای برای مدت چهار سال بعنوان رییس هیات ورزش های همگانی استان انتخاب شد.

وی مدت ۹ ماه بعنوان سرپرست این هیات انتخاب شد، خسروی نژاد همچنین سرمربی تیم ملی جودو و کوراش کشورمان است.

۷۱۸۰/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.