در این مراسم یکی از استادان حوزه علمیه ولیعصر(عج) ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از شهید سلیمانی به عنوان یک نظریه پرداز محور مقاومت یاد کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی پناه ،اظهارکرد: آمریکای جنایتکار بداند که ایران پر از سلیمانی هاست و تا محو کامل رژیم غاصب اسراییل راه فرمانده شهید مقاومت که همان مبارزه با استکبار است با عزم جدی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ایثار و مقاومتدر برابر استکبار ، اقتدار ، قدرت، ایمان، مردمداری ، ایستادگی ، ولایتمداری از اوصاف بارز این شهید بزرگوار بود.

وی تصریح کرد: این شهید سرفراز اسلام در هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از ولایت شجاعانه در مقابل دشمن تا دندان مسلح مبارزه کرد و جنگید.

موسوی پناه اضافه کرد: آمریکای جنایتکار و رژیم صهبونیستی  بدانند ، خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی قطعا باعث تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و لرزه بر اندام نیروهای رژیم غاصب صهیونیستی خواهد انداخت و با ریختن خون شهدا اتحاد مردم و محور مقاومت مستحکمتر می‌شود.

این کارشناس مذهبی بیان کرد:  اخلاص ، دینداری ، صبر ، مقاومت ، مردمداری  ، ولایت مداری شهید سلیمانی باید برای همگان الگو باشد.

وی تصریح کرد: : راه شهید سلیمانی در مسیر اهداف جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان برای همیشه ادامه دارد و انقلاب اسلامی قوی تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهادت بزرگان خط سرخی است که ما را در ادامه راه محکم‌تر می‌کند، افزود: انقلاب اسلامی ایران محور مقاومت و منبعث از مکتب عاشورایی است و در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب محور مقاومت و ایستادگی بوده است.

همچنین به همین مناسبت آیین بزرگداشت شهید سلیمانی شب گذشته در امامزادگان شهر مهردشت بخش بهمن ابرکوه با حضور امام جمعه و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیین بزرگداشت شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس امروز  بعد از نماز ظهر و عصر از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابرکوه در مصلی شهدای محراب با حضور تعدادی از مسوولان استان یزد و شهرستان برگزار می شود .

بامداد  جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی مهندس  جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهانشان، در عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد شهید شدند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.