احمد فتاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ساخت پلی کلینیک تخصصی در کنار درمانگاه با مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع  و انتقال درمانگاه به آن محل، نیاز به فضای بیشتر محسوس شد و بر آن شدیم که این قسمت از ساختمان که نیاز به تعمیر اساسی داشت، بازسازی و تجهیز شود.

وی اضافه کرد: با پیگیری مسوولان استان و شهرستان توانستیم مدیران سازمان تأمین اجتماعی را برای تکمیل و تجهیز این ساختمان بهداشتی و درمانی متقاعد کنیم.

رییس درمانگاه تأمین اجتماعی اردکان با بیان اینکه برای تجهیز و ساخت پلی کلینیک نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال هزینه شد تصریح کرد برای بازسازی درمانگاه نیز ۳۰ میلیارد ریال صرف  شد و علت کم هزینه شدن آن به دلیل مجهز بودن پلی کلینیک بود چرا که می‌توان از بسیاری از امکانات موجود مشترکا استفاده کرد.

فتاحی با اشاره به برخی گلایه‌ها از نحوه نوبت دهی تلفنی درمانگاه اظهار داشت: ۹۰ درصد نوبت دهی از طریق شماره تلفن ۳۲۲۴۰۸۰۵ و اینترنتی  است که بسیاری از مشکلات قبلی را ندارد و البته این روش باعث شده همهمه و سر و صدا در درمانگاه ایجاد نشود و مسائل بهداشتی بیشتر در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: ردیف پذیرش و به کارگیری پزشک برای درمانگاه اخذ شده است، متاسفانه به دلایلی پزشکان متخصص تمایل کمتری به حضور در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی دارند.

رییس درمانگاه تأمین اجتماعی از پزشکان درخواست کرد که در این زمینه کمک حال مردم باشند و دلسوزانه به یاری آنها بشتابند.

فتاحی همچنین تاکید کرد: در حال حاضر امکانات و تجهیزات فعلی پلی کلینیک و درمانگاه تأمین اجتماعی اردکان بسیار  مطلوب است.

وی اظهار امیدواری کرد که این موارد که در مراسم ارتقای درمانگاه  و قول مسئولان تأمین اجتماعی به وقوع پیوست در نهایت با شبانه روزی شدن آن که پیشتر قول و پیگیری‌هایی شده است بیانجامد.

روزانه  ۴۰۰ نفر بیمار به درمانگاه تامین اجتماعی اردکان مراجعه می کنند.

این درمانگاه پنج پزشک عمومی ، ۲ دندان پزشک ، چهار پزشک متخصص و رادیولوژی دارد. 

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.