علیرضا غلامی روز جمعه در حاشیه برپایی اردوی تیم‌ملی جوانان در یزد در گفت و گو با ایرنا افزود: برای شناسایی نفرات برتر در رشته ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای با برپایی دوره‌های استعدادیابی و اعزام مربیان مجرب به استان‌ها اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای مکرر آمادگی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی در استان‌ها با همکاری هیات‌ها و حمایت فدراسیون از دیگر برنامه‌های مهم و موثر در کشف استعدادها و تقویت این ورزش ملی و اسلامی است .

مدیر فنی تیم‌های ملی زورخانه‌ای کشور تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در چند مرحله اردوی آمادگی تیم‌های ملی در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در برخی مناطق برگزار شده و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

غلامی بیان داشت: اردوی تیم‌ملی امید از 19 آذرماه‌جاری به مدت یک هفته در آذربایجان‌شرقی و همچنین اردوی تیم‌ملی بزرگسالان در دی‌ماه امسال در کیش زیر نظر کادرفنی برگزار می‌شود.

وی گفت: برای تقویت تیم‌های ملی و گسترش این ورزش ملی باید زیرساخت‌های لازم در سراسر کشور فراهم شود که ایجاد گود باستانی از مهمترین آنهاست که هنوز در برخی از مناطق وجود ندارد و همچنین حمایت حامیان مالی و خیران و فرهنگ‌سازی این ورزش با همکاری رسانه‌های گروهی در کشور یک ضرورت است.

اردوی جوانان برتر زورخانه‌های کشور با حضور ۴۰ ورزشکار جوان از مناطق مختلف ایران روز چهارشنبه ششم آذرماه‌جاری در زورخانه علی‌بن ابیطالب (ع) صفائیه شهر یزد آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه دارد.

استان یزد ۴۸ هیأت ورزشی و افزون بر ۷۵ هزار ورزشکار بیمه شده در رشته‌های مختلف دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.