این  اردو زیرنظر فدراسیون و با حضور مربیان تیم ملی از جمله علی‌رضا غلامی، رضا سالاری و مهدی مرادی‌زاده با هدف انتخاب کشتی‌گیران برتر و مستعد کشور برای عضویت در تیم‌ملی پیگیری می‌شود.

تست آمادگی جسمانی در پایگاه قهرمانی، کارگاه تخصصی اخلاق در ورزش زورخانه‌ای و کارگاه تخصصی قوانین و مقررات در این اردو پیش‌بینی شده است.

همچنین کارگاه تخصصی رشته سنگ، تمرین تیمی زورخانه‌ای، کارگاه تخصصی کشتی پهلوانی، میل‌بازی، چرخ تیز و کارگاه تخصصی چرخ چمنی از موارد دیگر اردوست.

افزون بر ۲۰۰ قهرمان زورخانه‌ای کشور از مناطق هفت‌ گانه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان که در مسابقات کشوری مورد ارزیابی قرار گرفته بودند و عملکرد خوبی از خود نشان دادند با نظارت بهترین مربیان همزمان از ۲۷ آبان‌ماه تا ۹ آذرماه جاری در استان های قم، خراسان شمالی، قزوین، سمنان و یزد گرد هم آمدند تا زیرنظر کادر فنی و مربیان نسبت به انجام تمرینات لازم اقدام و مراحل استعدادیابی را سپری کنند.

دبیر هیات ورزش‌های پهلوانی و باستانی استان یزد گفت: هم‌اکنون حدود چهار هزار ورزشکار در ۹۳ باب زورخانه فعالیت می‌کنند.

محمدهاشم روغنی امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: یزد از لحاظ تعداد ورزشکاران بیمه شده در این رشته و ثبت مشخصات در سامانه فدراسیون در جایگاه نخست قرار دارد.

استان یزد ۴۸ هیأت ورزشی و افزون بر ۷۵ هزار بیمه شده زیرپوشش در رشته‌های مختلف دارد.

جمعیت استان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.