سرهنگ مهدی ابرقویی سه شنبه شب در اجتماع بسیجیان ابرکوه که با عنوان «شکوه مقاومت» برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج (۳۰آبان الی ۶ آذر) که  امام جمعه ، معاون فرمانداری و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا در مصلی شهدای محراب حضور داشتند، افزود: بسیج علاوه بر حفظ ارزش های انقلاب ، برای برخی  از مشکلات جامعه یار و یاور مسوولان است .

وی اظهار کرد: این تشکل مردمی با استفاده از تجربه بی بدیل ایثارگری و از خودگذشتگی در دفاع مقدس و در سایه ایمان و عمل به منویات فرمانده معظم کل قوا ، با مشارکت در تمامی زمینه ها طلایه دار مقاومت و پیشرفت و خدمت بوده و هست.

وی  بابیان اینکه، بسیج همان نیروی با اخلاصی است که امام خمینی (ره) فرمودند، من هم یک بسیجی هستم ، ادامه داد: این نیروی مردمی تبدیل به درخت تناوری شده  که ثمره آن خروش آزادگان جهان است.

ابرقویی تصریح کرد: بسیجیان در گام اول انقلاب ظرفیت انهدام و نیستی رژیم صهیونیستی را فراهم کردند، امیدواریم بتوانیم در گام دوم انقلاب ، نابودی اسرائیل را رقم بزنند.

همچنین یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه بسیجیان در بعد نظامی دشمن را زمین گیر کردند ، گفت: هم اکنون با توجه به شرایط منطقه ای و جهانی دشمنان فرهنگ اسلامی - ایرانی مورد تهاجم قرار داده اند .

مسئول سابق معاونت سیاسی سپاه فجر استان فارس، افزود: بسیجیان در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافته اند و نیاز به افسانه های شاهنامه ندارند .

محمود امیری با بیان اینکه راه و مرام امام حسین (ع) زندگی واقعی ماست و این راه پایدار خواهد بود، اظهار کرد: همه دشمنی ها و توطئه های دشمن در راه انداختن جنگ روانی در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: راه حل مشکلات کشور ، رونق تولید داخلی با کیفیت است و اگر بخواهیم از راه خود بازگردیم دشمن ما را نابود می کند و راهی جز رفتن و رسیدن به این  قله را نداریم.

امیری تصریح کرد: ما از مسیرهای سخت و پیچ های تاریک و از فتنه ها عبور کرده ایم و ان شاءالله به سرمنزل مقصود خواهیم رسید.

نیمی از جمعیت ۵۵ هزار نفری شهرستان ابرکوه در راستای حفظ ارزش های انقلاب در بسیج عضویت دارند.

مرکز این شهرستان در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.