احمد ندافی با بیان اینکه سومین دوره جشنواره ملی تئاتر چتر زندگی هشتم تا ۱۱ آذرماه در محل گذر فرهنگ و هنر یزد برگزار می‌شود افزود: آشتی دادن اقشار مختلف جامعه  با تئاتر و همچنین معرفی ظرفیت این هنر نمایشی از جمله مهمترین اهداف برگزاری جشنواره مورد اشاره است.

به گزارش روز دوشنبه کمیته اطلاع رسانی  جشنواره ملی تئاتر چتر زندگی، وی اظهار داشت: بعد از بازبینی ۱۵۸ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ۱۸ اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

وی تصریح کرد: از تعداد کل آثار راه یافته به بخش مسابقه ۱۴ اثر از استان‌های تهران، تبریز، خوزستان، لرستان، بوشهر، قزوین، ایون غرب، اصفهان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ملایر، تفرش، زاهدان، آبادان و چهار اثر از استان یزد انتخاب شدند. 

ندافی با بیان این که توسعه بیش از پیش اجتماعی مستلزم حمایت از هنرمندان و تلاش برای سطح کیفی آثار هنری است، گفت: امیدواریم با برگزاری این چنین رویدادهای فرهنگی و هنری زمینه استفاده بیش از پیش از ظرفیت هنرمندان برای در استان یزد فراهم شود.

چشمان کاملا بسته» به کارگردانی سید پویا امامی از اصفهان، «رادیکال زندگی» به کارگردانی سیدفاضل خانی از ایوان غرب، «یک وال برای خدا نامه نوشت» به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان، «تیک تاک» به کارگردانی نازیلا امینی از آذربایجان غربی، «عروس آب» به کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز و «هشتگ لاکچری» به کارگردانی میثم سرآبادانی از تفرش از جمله آثار راه یافته به جشنواره یاد شده است. 
به «دست کاری» به کارگردانی مهدی ضیائیان پور از تهران، «آدم ها با فرهنگ» به کارگردانی رضا فقیهی از تهران، «منذور» به کارگردانی ملیحه دهقانی از تهران، «گل پری» به کارگردانی سعید بالینی از زاهدان، «چسب زخم» به کارگردانی امیر رجب پور از قزوین، «یک نمایش واقعی» به کارگردانی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه، «دیفرنس» به کارگردانی پژمان شاهوردی از لرستان و  «کالبد شکافی یک اتفاق» به کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر از دیگر آثار است.

همچنین «نابودگر» به کارگردانی زمان ارکمان ، «آشیانه درد» به کارگردانی حسین خانی ، «خط آبی» به کارگردانی مریم نیک آئین و «سرقرار» به کارگردانی محمد قائمی هر چهار اثر از یزد از دیگر آثار راه یافته به جشنواره است.
 هیات منتخب جشنواره متشکل سید حسین پیغمبری، سامان خلیلی و سید محمد گلزاری است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.