گزارش خبرنگاران ایرنا حاکیست مردم یزد در جای جای مسیر فرودگاه تا میدان شهدا (امیرچخماق )که محل اصلی سخنرانی رئیس جمهوری است تجمع کرده و به دکتر روحانی خوش آمد می گویند.
این عده با در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته هایی ورود رییس جمهوری به استان یزد را خوش آمد می گویند.
مردم استان دارالعباده یزد اعم از پیر و جوان، زن و مردم و کوچک و بزرگ به پاس خدمات دولت تدبیر و امید از روحانی و اعضای هیات دولت استقبال کردند.

هم اکنون مسیرهای بلوار فرودگاه، میدان صنعت، چهار راه دولت آباد، میدان بعثت و خیابان قیام شاهد حضور مردمیست که در انتظار رئیس قوه مجریه محبوب خود هستند.

میدان امیرچخماق یزد مملو از جمعیتی است که به پاس خدمات دولت تدبیر و امید و برای نشان دادن وحدت و همدلی خود با دولتمردان در این مکان تجمع کرده اند.  

در این بین حضور خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران پر تلاش و سخت کوش از استان  مشاهده می‌شود که در حال ثبت این لحظه تاریخی هستند.

قرار است در سفر رییس جمهوری به استان یزد ۵۰۰ طرح مختلف افتتاح شود.

یزد با عناوینی همچون شهر بادگیرها، شهر کار و کاریز و کاهگل، دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل، حسینیه ایران، شهر دوچرخه ها، شیرینی، شهر قنات و قنوت و قناعت و شهر آتش و آفتاب شناخته می شود.
یزد نخستین استان کشور از لحاظ سرانه صنعتی ( کل سرمایه گذاری تقسیم بر جمعیت) و نیز چهارمین استان کشور از لحاظ کشت گلخانه ای از مهمترین ظرفیت های یزد محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.