این واحد صنعتی با هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینه تولید انواع پکیج، دیگ‌های چودنی فولادی و آبگرمکن‌های دیواری فعالیت داشته و برای ۳۶۰ نفر اشتغالزایی کرده است.
استاندار قزوین در این مراسم با بیان اینکه فاصله زیادی با اقتصاد گردشگری داریم، اظهار داشت: همه باید تلاش کنند با برنامه‌های زودبازده برای اشتغالزایی اقدام کرده و توسعه پایدار را برای کشور رقم بزنند.
هدایت الله جمالی پور تاکید کرد:در شرایط اقتصادی کنونی باید خود را با بازارهای خارجی هماهنگ کرده و برای رونق اقتصادی، اشتغالزایی و افزایش تولید گام برداریم.
جمالی پور با تاکید بر تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز رابطه صنعت با دانشگاه مطلوب نیست و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که پایان نامه اساتید در رشته‌های مرتبط با صنایع طی ۲ تا سه ماه حضور میدانی در صنایع تکمیل شود.
علیمردان علایی جوردهی رییس این شرکت نیز در این مراسم، گفت: کمک در بازپرداخت تسهیلات بانکی، تامین مواد اولیه و کمک برای خرید ماشین آلات از عمده مطالبات صنعتکاران استان است که امیدواریم دولت به آنها پاسخ دهد.
در این مراسم، رضا طاهری فرماندار شهرستان تاکستان و بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.
معاون رییس‌جمهوری امروز به منظور حضور در شورای اداری شهرستان تاکستان، افتتاح جاده اک به اسفرورین، بازدید از مجتمع گلخانه نودهک و طرح سد نهب به شهرستان تاکستان سفر کرده است.
شهر تاکستان در ۴۰ کیلومتری مرکز استان قزوین قرار دارد.
۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.