سرهنگ رضا زارع روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام مسیرهای منتهی به میدان امیر چخماق از ساعت ۲۴ امشب ( شنبه ) الی ۱۱:۳۰ فردا یکشنبه ۱۹ آبانماه جاری کاملا مسدود است.

وی ادامه داد: خیابان قیام از تقاطع بعثت تا چهاراه شهدا، خیابان سیدگلسرخ تا میدان فهادان، خیابان امام شمالی و جنوبی از میدان شهید بهشتی تا تقاطع شهدا و از شهدا تا سه راه فهادان ممنوعیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: ممنوعیت از سه راه مهدی تا پارک وحشی بافقی، خیابان سلمان جنوبی و شمالی تا تقاطع شهدا و بلوار امامزاده نیز اعمال می‌شود.

زارع با اشاره به اینکه تمامی مدارس و مغازه‌های محدوده مرکز شهر یزد تعطیل خواهد بود، گفت: توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای مشخص شده تا پایان مراسم ممنوع بوده و وسایل نقلیه پارک شده در مسیرهای استقبال از سوی جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد سه شنبه هفته گذشته گفته بود که در دومین سفر کاروان دولت تدبیر و امید به این استان، ۵۰۰ پروژه و طرح در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی اظهارداشت: برای اجرای پروژه‌های آماده بهره‌برداری، ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز سهم بخش خصوصی بوده است.

وی بهره برداری از پروژه فولاد چادرملو در اردکان، فاز یک بندرخشک پیشگامان در مهریز، بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، ۹۰ کیلومتر از دو خطه سازی راه آهن بافق به میبد و ۲۵ کیلومتر از باند دوم جاده یزد - طبس را از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری برشمرد و یادآور شد: این پروژه‌های به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.