بهروز شهابی زاد روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به سفر رئیس جمهوری و تعدادی از اعضای هیئت دولت یکشنبه هفته آینده به یزد فزود: این سفر یک روزه از ساعت ۹ صبح با مراسم دیدار مردمی آغاز می‌شود و تمام تمهدیدات لازم برای حضور مردم اردکان در سخنرانی رئیس جمهوری در نظر گرفته شده است.
فرماندار اردکان جمع بندی درخواست‌ها و نامه‌های مردمی و انعکاس آنها در جلسه هیات دولت را نیز از جمله برنامه‌های تنظیم شده در این سفر ذکر کرد.

شهابی زاد در ادامه با تأکید بر شرایط حساس اقتصادی و در نتیجه انتظارات به حق مردم از دولت گفت، تجهیز و تکمیل برخی پروژه‌ها در شهرستان به کندی صورت می‌گیرد و با توجه به توقع مردم لازم است برای آنها راه حل‌های منطقی و قابل اجرا تدوین و اجرا شود.

فرماندار اردکان بر اطلاع رسانی مناسب و گسترده در سطح شهرستان برای حضور علاقه مندان در مراسم دیدار مردمی با رئیس جمهوری تأکید کرد.

وی اظهار داشت: بی انصافی است اگر مقصر برخی انتظارات برآورده نشدن مردم را دولت، شخص ، گروه و یا حزب خاصی بدانیم.
شهابی زاد با اشاره به اینکه اصلی‌ترین راه برون رفت از مسائل، چالش‌ها و مشکلات موجود، وحدت، ایستادگی  و مقاومت در پرتو سیاست‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است یادآور شد: مقاومت و از خودگذشتگی یکی از ویژگی‌های مردم ایران است و همیشه نشان داده‌اند برای رسیدن به آرمان‌های بلند نظام همیشه آماده هستند.  
فرماندار اردکان تاکید کرد که در سفر یک روزه رئیس جمهوری ، هیچ نهاد و مدرسه‌ای در این شهرستان تعطیل نیست.

شهابی زاد از افتتاح پروژه کارخانه احیا مستقیم مگامدول چادرملو اردکان با تولید محصول آهن اسفنجی و ظرفیت یک میلیون و ۵۵۰ هزار تن و با هزینه ۴۶۵ میلیارد تومان و ۸۳ میلیون یورو و اشتغال مستقیم ۸۳ نفر نیز خبر داد.

وی گفت: پیش از این نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در رابطه با بحث بودجه در شهرستان حضور یافت و برآورد هزینه‌هایی که از محل دفتر ریاست جمهوری تأمین می‌شود انجام شده است.
فرماندار اردکان یادآور شد: روز یکشنبه جلسه شورای اداری شهرستان با حضور دکتر جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در محل فرمانداری  برگزار می‌شود که مسئولان اداره‌ها به بیان مشکلات، چالش‌ها، درخواست‌ها، پیشنهادات و انتظارهای خود خواهند پرداخت.

محمدعلی طالبی استاندار یزد سه شنبه هفته جاری گفته بود که در دومین سفر کاروان دولت تدبیر و امید به این استان، ۵۰۰ پروژه و طرح در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی اظهارداشت: برای اجرای پروژه‌های آماده بهره‌برداری، ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز سهم بخش خصوصی بوده است.

وی بهره برداری از پروژه فولاد چادرملو در اردکان، فاز یک بندرخشک پیشگامان در مهریز، بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، ۹۰ کیلومتر از دو خطه سازی راه آهن بافق به میبد و ۲۵ کیلومتر از باند دوم جاده یزد - طبس را از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری برشمرد و یادآور شد: این پروژه‌های به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.