حسین فلاح روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری به عنوان نماینده هیات دولت مسائل و مشکلات شهرستان طرح و بررسی می شود، افزود: این ۲ پروژه در شهرک صنعتی میبد به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های پیگیری شده در حوزه‌های بهداشت و درمان ،طرح تحول نظام سلامت ، جاده روستایی ، راهسازی، آب و ... اظهارداشت : تاکنون سرمایه گذاری و جذب اعتبار دولتی در پیگیری این پروژه ها نتایج خوبی را داشته‌ است.

 فرماندار میبد تصریح کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی و تحت فشار بودن مردم دولتمران با انجام اقدامات زیربنایی در تامین آسایش مردم تلاش دارند، در میبد نیز با وجود پیگیری‌های انجام شده برای  پروژه‌های عمرانی ، حوزه سلامت ، ورزش و... با همکاری مردم می تواند اقدامات شایسته ای انجام شود.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد بر حضور مردم در مراسم سخنرانی رئیس جمهوری در میدان امیرچخماق یزد تاکید کرد و خواهان استفاده از تمام ظرفیتها برای مطالبه و تخصیص اعتبار برای منطقه شد.

علیرضا ابوالحسنی افزود: برای ایاب و ذهاب شهروندان نیز در این خصوص تدابیری اندیشیده شده که اطلاع رسانی می‌شود.

محمدعلی طالبی استاندار یزد سه شنبه هفته جاری گفته بود که در دومین سفر کاروان دولت تدبیر و امید به این استان، ۵۰۰ پروژه و طرح در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی اظهارداشت: برای اجرای پروژه‌های آماده بهره‌برداری، 25 هزار میلیارد ریال هزینه شده که 10 هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و 15 هزار میلیارد ریال نیز سهم بخش خصوصی بوده است.

وی بهره برداری از پروژه فولاد چادرملو در اردکان، فاز یک بندرخشک پیشگامان در مهریز، بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، 90 کیلومتر از دو خطه سازی راه آهن بافق به میبد و 25 کیلومتر از باند دوم جاده یزد - طبس را از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری برشمرد و یادآور شد: این پروژه‌های به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت افتتاح خواهد شد.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزارنفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.