حجت‌الاسلام "علی شیرازی" روز دوشنبه در اجتماع راهپیمایان ۱۳ آبان در یزد افزود: آمریکا و حامیان جهانی و منطقه‌ای خیال می‌کنند با راه اندازی قافله تروریست‌ها و  ایجاد آشوب و ناامنی در منطقه می‌توانند ایران مقتدر اسلامی و جبهه مقاومت را  شکست دهند .

وی اظهار داشـت: هوشیاری مردم و مسئولان در ۴۰ سال گذشته موجب شکست دشمنان این آب و خاک شده و به حول و قوه الهی، این راه عزت‌بخش و اهداف نظام روز به روز متعالی‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: استکیار جهانی در ۴۰ سال گذشته برای ضربه‌زدن به اصل انقلاب‌ اسلامی و ملت دلاور ایران از تمام فشارها ، تهدیدها و تحریم‌ها استفاده کرده ولی نه تنها به اهداف شوم خود نرسیده  که روز به روز ذلیل‌تر و رسواتر شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدرس تصریح کرد: ایجاد جنگ روانی و اقتصادی و در کنار آن تداوم توطئه‌های فرهنگی  بر ضد ملت ایران و نسل جوان همه محکوم به شکست بوده و در ادامه راه هم بخاطر هوشیاری مردم و مسئولان راه به جایی نخواهد برد.

وی بیان داشت: آنها با ایجاد برخی درگیری‌ها در منطقه و برخی کشورها به دنبال ضربه‌ زدن به  مردم مسلمان و تضعیف جبهه مقاومت هستند ولی زهی خیال باطل که نمی‌توانند در اهداف خود موفق شوند .

شیرازی تصریح کرد: ملت ایران به دشمنان اعلام می‌دارد که همانند ۴۰ سال گذشته تمام اهداف و توطئه‌ها  با هوشیاری ملت ها و دولت‌های مسلمان نقش بر آب می‌شود.

وی گفت: بدون شک مردم قهرمان ما به خوبی می‌داند که آمریکا نسبت به سال‌های گذشته به رغم توطئه‌ها خیلی زبون و ذلیل شده و مردم و امت اسلام روز به روز قوی‌تر شده اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس یادآور شد: توطئه‌های آمریکایی‌ها نه تنها موجب تضعیف جبهه مقاومت و ابران نشده که امروز ملت ایران صاحب دولت مقاومت است.

شیرازی افزود: راه عزت فقط هوشیاری ، بصیرت دینی و انقلابی  و ولایتمداری است و باید این روز روحیه روز به روز تقویت شود .

راهپیمایی ۱۳ ابان در ۶۰ نقطه استان یزد برگزار شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.