حجت‌الاسلام سیدکاظم فاطمی نسب عصر روز یکشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم این شهرستان همانند دیگر هموطنان خود در سراسر کشور با تبعیت از امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری خود را برای حضور باشکوه در راهپیمایی این روز آماده و بار دیگر اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارند.

رئیس تبلیغات اسلامی ابرکوه با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: باید این روز ، که نقطه اوج آن ، نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان است هرچه باشکوه‌تر نسبت به سال‌های قبل برگزار شود.

وی اظهارداشت: راهپیمایی در شهر ابرکوه از ساعت ۴۵: ۰۹ روز دوشنبه با حضور دانشجویان، دانش آموزان ، آحاد مردم و مسئولان از میدان امام حسین (ع) شروع می شود و مردم پس از عبور از خیابان شهید بهشتی در ورزشگاه شهید پوراکبری تجمع می‌کنند.

وی افزود : این مراسم در بخش بهمن ، شهر مهردشت نیز ساعت ۱۰ صبح از محلات مختلف شهر به‌ طرف میدان امام علی (ع) آغاز و سپس به‌ طرف حوزه مقاومت امام خمینی (ره) ادامه می یابد .

به گفته فاطمی نسب ، مردم همیشه در صحنه دهستان اسفندآباد ابرکوه راهپیمایی خود را از ساعت۱۰:۳۰ از روستاهای اسدآباد اسفندآباد ، خرم‌آباد ، هارونی به ‌طرف روستای اسفندآباد آغاز می کنند و سپس به‌طرف تکیه شهدای اسلام ادامه مسیر می‌دهند.

 این مسئول فرهنگی شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: راهپیمایی در بخش مرکزی شهرستان  نیز با حضور مردم همیشه درصحنه دهستان فراغه از ساعت ۱۰ صبح از محلات و روستاهای فراغه ، صفی‌آباد ، رحیم‌آباد، جلال‌آباد ، خسروآباد و صادق‌آباد به‌ طرف روستای ده عرب و سپس گلزار شهدا برگزار می‌شود. 

امسال راهپیمایی ۱۳ آبان در ۶۰ منطقه شهری و روستایی استان یزد در مناطق مختلف شهرستان های اردکان، میبد، اشکذر، یزد، تفت، ابرکوه، مهریز، خاتم ، بهاباد و بافق برگزار می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.