محمدحسین ریاحی روز سه شنبه در آیین معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان بدون ارائه اطلاعات بیشتر در این مورد با بیان اینکه این شهرستان در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقش مهمی را در استان ایفا می‌کند؛ افزود: نگاه امروز این اداره‌کل، حفظ اشتغال موجود و توسعه برنامه‌های منجر به تولید و اشتغال بیشتر است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه اسکتبار جهانی علیه ایران اسلامی ادامه داد: با همراهی و صبوری مردم و نیز قطع وابستگی در بسیاری از زمینه‌ها به خارج از کشور، نقشه‌های شوم دشمنان برای ضربه‌زدن به کشور، اقتصاد و اشتغال نتیجه‌بخش نبوده است.

ریاحی با انتقاد از اینکه مراکز آموزش عالی افراد مورد نیاز رشته‌های مرتبط با صنعت را تربیت نمی‌کنند،گفت: اشتغال در بخش کشاورزی هشت درصد است آنگونه که لازم است از ظرفیت‌هایی مانند گردشگری و صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و... استفاده نکرده‌ایم.

 وی با قدردانی از زحمات اصغر دشت‌آبادی، محمد فتاحی اردکانی را به‌عنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان معرفی کرد.

همچنین فرماندار اردکان با بیان اینکه این شهرستان یکی از قطب‌های صنعتی استان یزد محسوب می‌شود، گفت: اشتغال ایجادشده جز با داشتن نقشه راه و با هدف کاهش بیکاری ایجاد نشده است.

بهروز شهابی‌زاد اظهار داشت: ۲۴۰ واحد صنعتی بزرگ و کوچک در اردکان دایر است که با فعالیت این واحدها بیکاری تا حدود زیادی کاهش یافته است.

وی تأکید کرد: برای قشر دانشگاهی در شهرستان زمینه کاری چندان مناسبی ایجاد نشده است و معتقدیم با استقرار صنعت در منطقه، باید تمام بخش‌ها از آن منتفع شوند.

فرماندار اردکان گفت: تعامل بین کارگران و کارفرمایان از جمله هنرهای مدیریتی است ، انتظار می‌رود رئیس جدید اداره تعاون با سابقه مدیریت در شهرستان، آرامش و تعامل موجود را حفظ و ارتقا ببخشد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.