سرتیپ سعید منتظرالمهدی در یادواره شهدای ناجا که در اردکان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و تبریک هفته ناجا گفت:  شهدا هم خود و هم جامعه را ساخته‌اند و به همین دلیل است که نزد پروردگار پذیرفته شده‌اند. 

وی با بیان خاطراتی از شهدای هشت سال دفاع‌مقدس افزود: شهدا اهل راز و نیاز، خدمت و ایثار بودند، آنها با توکل به خداوند متعال مسیر حرکت خود را تعیین کردند و تا سرانجام مقصود پیش رفتند. 

به گزارش شامگاه جمعه پایگاه خبری پلیس ، این مسئول با  اشاره به آیات و روایاتی از قرآن کریم در خصوص شهدا بیان داشت: خداوند در این آیات از قرآن کریم به لغزش و انحراف انسان ها اشاره دارد اما شهدا تنها کسانی هستند که با توکل به خداوند متعال از لغزش و انحراف دور بودند و پروردگار سایه سار و پشتیبان آنها است. 

منتظرالمهدی با بیان اینکه با جستجو در احوال شهدا متوجه می‌شویم شهیدان والامقام همیشه در حال کار، تلاش و کوشش بودند تصریح کرد: شهدا به سرنوشت خودشان راضی بودند و ما باید اخلاق و سیره آنها را در زندگی سرلوحه اعمال خود قرار دهیم و قدردان شهدا و خانواده آنها باشیم. 

وی با اشاره به اینکه امیدواریم پلیس در هفته ناجا خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه دهد خاطر نشان کرد: بنده حامل سلام فرمانده ناجا به همکاران پلیس در استان و شرکت کنندگان در این یادواره هستم. 

در این مراسم همچنین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در این مکان با شهدا و خانواده شهدا تجدید میثاق می‌کنیم که ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم و آرمان‌های آنها را فراموش نکنیم. 

سرتیپ محمدرضا میرحیدری افزود: برگزاری یادواره شهدا باعث خواهد شد که ما متوجه شویم شهدا برای چه جان خود را فدا کرده‌اند، هدف و مقصود آنها چه بود و ما اکنون در این دوران چه مسئولتی داریم و چگونه باید راه آنها را ادامه دهیم. 

وی با  اشاره به مسئولیت سنگین پلیس در جامعه خاطر نشان کرد: شهدا مسیر را برای نسل جدید و جوانان کشور نشان داده‌اند پس باید تلاش کنیم از مسیر حرکت شهدا، امام شهدا و ولایت فقیه خارج نشویم.

هفته ناجا از ۱۱ مهرماه جاری با ۱۰۰ برنامه در یزد آغاز شد.

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.