فرزاد فیضی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره یادشده در سه بخش اصلی، ویژه و جایزه فصل برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: دلیل راه نیافتن برخی آثار به جشنواره عمدتاً‌ به دلیل نبود رعایت اصول همخوانی با موضوع خبر، گزارش و مصاحبه بود.

فیضی تصریح کرد:‌ احمد پهلوانیان و محسن ماندگاری داوری جشنواره را در بخش یادداشت و سرمقاله با ۳۶ اثر، نماز در آئینه رسانه با ۱۲ اثر، اخلاق رسانه‌ای با ۱۹ اثر و رونق تولید با ۲۸ اثر را به عهده دارند.

این فعال فرهنگی حوزه رسانه با بیان اینکه داوری بخش گزارش با ۶۵ اثر و مصاحبه با ۳۲ اثر توسط داود پاک طینت و شادی ضابط ،داوری می‌شوند خاطرنشان کرد: همچنین  بخش عکس هم با ۲۱ اثر از سوی حجت الاسلام محمدصداقت کشفی‌پور و رقیه توکلی داوری می‌شود.

فیضی هدف از برگزاری جشنواره فصلی رسانه‌های یزد را رشد کیفی، افزایش تولید محتوا در رسانه‌ها و شورآفرینی و ایجاد رقابت در بین اصحاب وسایل ارتباط جمعی بیان کرد.

فعالیت پنجمین دوره هیأت مدیره خانه مطبوعات یزد از دهم خرداد ۱۳۹۶ و پس از برگزاری انتخابات این تشکل صنفی غیردولتی همزمان با دیگر استان‌ها به صورت اینترنتی در سامانه خانه مطبوعات به نشانی www.khanehmatbooat.ir برگزار شد.

خانه مطبوعات یزد هم اکنون ۱۷۰ عضو اصلی و افتخاری دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت ، حدود ۲۰۰ رسانه مکتوب و غیرمکتوب دارد.

پیشتر مدیرخانه مطبوعات یزد حداکثر زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های استان را  ۳۰ شهریورماه گذشته ذکر کرده بود.

فیضی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ارسال آثار الکترونیکی است، افزود: جشنواره ویژه آثار تولیدی فصل بهار و تابستان سال ۹۸ است.

مدیرخانه مطبوعات یزد خاطرنشان کرد: بخش اصلی جشنواره شامل تولیدات رسانه‌ای در چهار قالب سرمقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه و عکس شامل عکس خبری و گزارش تصویری و بخش ویژه آن با موضوع رونق تولید و نماز در آئینه رسانه‌هاست و جایزه ویژه این فصل نیز به موضوع اخلاق رسانه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر چهار اثر در بخش اصلی، چهار اثر در بخش ویژه و ۲ اثر در بخش جایزه فصل ارسال کند.

۲۰۸۸/۲۰۸۸/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.