آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در جمع گروهی از حوزویان افزود: برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان باید همه با هم باشیم و اهداف نظام را پیگیری کنیم.

به گزارش چهارشنبه شب دفتر امام جمعه یزد، وی ادامه داد:  امت اسلام و ملت قهرمان ایران باید در کنار هم با همکاری و همدلی، زمینه توسعه اسلام ناب و پیشگیری از تهاجم استکبار جهانی را فراهم کنند.

امام جمعه یزد تصربح کرد: شیوه‌ای که استکبار در این چند سال انتخاب کرده، استعمار نو است و تلاش دارد بر کشورهای مسلمان تسلط داشته باشد.

ناصری یزدی گفت: دشمنان با تمام توان مانع ایجاد اتحاد در بین مسلمانان می‌شوند بنابراین باید در مقابل آنها  ایستادگی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به درگیری‌  که سال‌های قبل در افغانستان به وجود آمد و پس از آن در دیگر کشورها فعالیت‌ تروریست‌ها شروع شد اشاره کرد و گفت: در تمام این حرکات، استکبار نقش‌آفرینی اصلی را بر عهده داشته است.

ناصری یزدی تاکید کرد: اگر نیم نگاهی به کشتارهایی که در طول این سال‌ها در کشورهای مسلمان داشته باشیم می‌بینیم که آمار بسیار بالایی است که اصلا سابقه هم نداشته است که این تعداد انسان در جنگ‌ها کشته شود.

هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ طلبه خواهر در ۱۵ مدرسه علمیه و حدود ۲ هزار طلبه برادر نیز در ۱۳ مدرسه علوم دینی در حال تحصیل دروس حوزوی هستند.   

استان یزد  بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.