محمدرضا تابش روز یکشنبه در جمع مدیران آی .سی.تی(ICT) یزد با بیان اینکه ارتباطات و فناوری‌های جدید، تحولی عظیم در زندگی بشر ایجاد کرد، افزود: استان در ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه؛ بالاتر از میانگین کشوری و در رتبه سوم قرار دارد ولی با توجه به نیازهای فزاینده در این بخش؛ انتظار است ضمن پایداری وضعیت موجود و ارتقای مستمر ظرفیت و امنیت شبکه ارتباطات و ارائه نسل‌های جدید ارتباطی؛ یکپارچگی و هم افزایی بهتری بین فعالان بخش خصوصی و حاکمیتی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم به نحو مطلوب از منابع، محیط زیست و سرمایه‌های گرانسنگ استان صیانت کنیم باید به توسعه زیرساخت‌ها به خصوص در حوزه ارتباطات توجه لازم صورت گیرد.

تابش در ادامه به مسائل و نیازهای حوزه ارتباطات اردکان از جمله پوشش تلفن همراه در برخی از روستاهای بخش عقدا، حل مشکل واگذاری تلفن ثابت روستایی، پوشش کامل تر تلفن همراه جاده‌ای و ریلی و ... پرداخت و خواستار پیگیری مدیران استان برای حل این مشکلات شد.

در این نشست مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری، مدیرعامل پست بانک و  سرپرست مخابرات منطقه یزد ، نماینده اپراتورها در استان و سایر مدیران حوزه آی سی. تی حضور داشتند.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴ / ۲۰۴۷ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.