سید محمد حسینی پور روز یکشنبه در نشست صمیمانه با خبرنگاران و مدیران برخی کانال‌های خبری شهرستان ، هدف از برگزاری این نشست را تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه دانست که در طول سال به اطلاع رسانی عملکرد مسئولان به خصوص فعالیت‌های شورای شهر و شهرداری می‌پردازنند، عنوان کرد .

وی اضافه کرد: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند و به بیان مشکلات و آسیب‌ها نیز می پردازند .

رئیس شورای شهر اردکان با بیان اینکه افشای خیلی از جرائم و اختلاس‌ها مرهون تلاش‌ها و نگاه تیزبین رسانه‌هاست ،تصریح کرد: کار خبرنگاران ارزشمند ، بسیار حساس و جز مشاغل سخت و زیان آور است.

حسینی پور اظهار داشت: جایگاه و پایگاه اطلاع رسانی در فضای مجازی و دیگر رسانه‌های رسمی در افکار عمومی بلند است و به نظر می‌رسد خبری که حقیقت نداشته باشد با انتشار آن جایگاه رسانه متزلزل می‌شود.

وی در ادامه با  انتقاد از درج خبر تخریب ساختمان سینمای این شهر عنوان کرد: این مکان فرهنگی توسط شورای شهر در دوره چهارم خریداری شد که عمل بسیار پسندیده ای بود .

رئیس شورای شهر اردکان افزود: کارشناسان و مهندسان معماری در بازدیدهای مکرر از این محل به جد تاکید به تخریب آن داشتند و راهی جز این نبود که متاسفانه با هجوم و انتقادات رسانه‌ای روبرو شدیم.

حسینی پور با بیان اینکه نیت شورای شهر در دوره پنجم نرساندن آسیب به مردم و جایگزین کردن ساختمان فرهنگی ،‌ رفاهی و سینمایی و ... بود اظهار داشت : برخی مدیران کانال‌های خبری بدون اطلاع از واقعیت امر به درج مطالب پرداختند که این امر افکار عمومی را متشنج می‌کند .

وی گفت: اردکان، شهر فرهنگی و دارای جایگاه ممتازی است که نباید با برخی اخبار غیرواقعی این جایگاه خدشه دار شود.

این مسئول با بیان اینکه عملکرد شورای پنجم با انتظارات مردم فاصله دارد و بحثی هم در آن نیست ادامه داد: باید این واقعیت را در نظر گرفت که شورای پنجم با کمبود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های  عمرانی شهرداری روبروست و از ارزش افزوده کمی نیز برخوردار است.

حسینی پور اضافه کرد:‌  با وجود این مشکل در نظر داریم کار ماندگاری را به ثبت برسانیم ، نظیر ساخت سیتی سنتر و تکمیل پارک بزرک کوهستان ، که به نوبه خود ماندگار خواهد ماند .

وی با تشکر از انتقادات و نقطه نظرات همه خبرنگاران افزود: بدون انتقاد انسان ،‌خود را بی عیب و بی نقص قلمداد می‌کند و با انتقادات همراه با انصاف و بیان واقعیات جامعه رشد پیدا میکند .

در این نشست از خبرنگاران و فعالان رسانه‌های مجازی توسط اعضای شورای اسلامی شهر اردکان تجلیل شد .

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/  ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.