رضا زارع زاده مهریزی روز شنبه در جمع رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری افزود: منابع طبیعی مهمترین رکن و شاهرگ اصلی تداوم بقاست و باید با گشت و مراقبت  مداوم در سطح عرصه‌ها با متخلفان به اراضی ملی برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.

وی با تاکید به لزوم رعایت نظم و انضباط در ساعات اداری، شفاف سازی اقدام‌ها و خدمات هر دستگاه را برای مراجعان و تکریم ارباب رجوع بسیار مهم دانست.

فرماندار مهریز بیان داشت: اصل تکریم ارباب رجوع در ادارات با منابع مالی و مقوله تحریم هیچ ارتباطی ندارد و این اصل در ادارات باید به بهترین شکل رعایت و اعمال شود.

زارع زاده مهریزی با اشاره به شعار سال (رونق تولید) به آموزش و ترویج در خصوص استفاده از منابع طبیعی و برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی به روستائیان برای ماندگاری جمعیت در روستاها تاکید کرد.

 فرماندار مهریز از زحمات کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در راستای حفاظت موثر و فعال اداره منابع طبیعی قدردانی کرد.

مچنین رئیس  اداره منابع طبیعی  و آبخیزداری مهریز در خصوص اقدام‌ها، توانمندی‌ها و مشکلات و موانع موجود بر سر راه خدمت رسانی هرچه بهتر این اداره در راستای وظایف سازمانی حفاظت ، احیاء ، توسعه و بهره‌برداری از عرصه‌های منابع طبیعی گزارش جامعی ارائه کرد.

سیدعلی باقری گفت: با توجه به وظایف سازمانی، حفاظت پویا و مداوم از عرصه‌های منابع طبیعی در راستای اهداف توسعه پایدار، مهمترین دغدغه کارمندان این دستگاه است و تحقق این مهم در گرو مشارکت همه جانبه مردم ، دستگاه‌های اجرایی و قضایی است.عرصه منابع طبیعی مهریز ۶۰۰ هزار هکتار وسعت دارد و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری شهر یزد واقع  است.
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.