مدیر عامل شبکه خیرین ازدواج استان یزد از گشایش اولین خانه عقد رایگان ویژه زوج‌های جوان در یزد خبر داد.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «مجتبی امامی» در مراسم افتتاح این اتاق عقد که با حضور مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: به منظور تسهیل ازدواج زوج‌های جوان، این اتاق عقد که با زیبایی و همچنین جانمایی زیبایی آماده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته، گشایش یافت که دارای تمامی امکانات یک مراسم عقد حتی عاقد است و هزینه‌های این مراسم نیز برای زوجین به صورت رایگان خواهد بود.

وی افزود: به منظور استفاده از این اتاق عقد، زوجین می‌توانند از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با این موسسه خیریه ارتباط برقرار کنند و پس از ثبت نام از این اتاق عقد بهره‌مند شوند.

این مسئول با بیان این که شبکه خیرین ازدواج اقدامات دیگری نیز مانند تهیه جیزیه را در سایر برنامه‌های خود دارد، گفت: به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کاهش هزینه‌های جوانان، جهیزیه‌ای شامل حداقل کالاهای مورد نیاز جهیزیه با کاهش هزینه‌های ان تا سقف 10 میلیون تومان و در 12 قسط به زوجین تعلق می‌گیرد.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی قبل، بعد و حین ازدواج نیز خبر داد و گفت: این دوره‌ها در بازه زمانی سه ساله برای 1000 زوج یزدی برگزار و تنها شاهد هشت مورد طلاق در این بازه رمانی بوده‌ایم که این مسئله گویای تاثیر قابل توجه این دوره‌ها در زندگی زوج‌هاست.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.